Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Νικος Γιδάκος: ...Ευχαριστώ που με στηρίζετε και πιστεύετε σε εμένα..

Image may contain: 3 people, people smiling, people standingΣε σχετική ανάρτηση ο Ελληνας Καρατέκα δηλώνει:
No automatic alt text available."Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους από τα πάτρια εδάφη μας 🇬🇷.Ενα πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα καράτε έλαβε τέλος με μία 7η θέση και πολλές εμπειρίες που θα με βοηθήσουν στο μέλλον. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόψυχα τούς 2 ανθρώπους που οφείλονται σε ότι είμαι σήμερα τον δάσκαλο μου Γ.Γιδακο και τον εθνικό μου προπονητή Σ.Σκαρογιαννη, γιατί όλα αυτά τα χρόνια χρόνια δίνουμε μαζί το μέγιστο για να έρθει ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς και την χώρα μας. Πάντα θα είμαι ευγνώμων και θα προσπαθώ να τους ανταμείβω με όλες τις δυνάμεις μου. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίζετε από μικρό παιδί μέχρι σήμερα και πιστεύετε σε εμένα. Και φυσικά τους χορηγούς μου που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να εκπληρώνω τούς στόχους μου. #Ταβέρνα_Μπαμπης #Wind_Hellas #Perfect_nutritionGre #Athlon #Team_daedo #Nutrition_support"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου