Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022

Διονύσης Ξένος : Σε ευχαριστώ Μητέρα, σε ευχαριστώ Ζωή...

Χάλκινο μετάλλιο για τον Έλληνα πρωταθλητή Διονύση Ξένο ο οποίος κατάφερε να κατακτήσει τη τρίτη θέση μαζί με τη προπονήτρια μητέρα του Μαρίζα Σουμπασάκη, στα World Games που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ.Ο ίδιος σε δηλώσεις του αναφέρει: «Ήθελα το χρυσό, όμως επιστρέφω σπίτι με αυτό θα θαυμάσιο χάλκινο μετάλλιο. Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη και την υποστήριξη.Τα λόγια σας είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω αυτή την υπέροχη γυναίκα που ήταν πίσω μου σε αυτό το μαγικό event.Σε ευχαριστώ προπονήτριά μου, σε ευχαριστώ μητέρα μου. »

Επίσης :"Σε ευχαριστώ ζωή. Που δεν με ξέχασες, που δεν με αδίκησες (κι ας πίστεψα για αρκετά χρόνια ότι το έκανες), που μου φανέρωσες το μεγαλείο σου απρόσμενα ώστε να καταλάβω πόσο πολλά έχω ακόμη να μάθω, που δοκίμασες την αξία μου ώστε να βεβαιωθείς ότι δεν θα μου δώσεις τίποτα που δεν αξίζω να έχω, που με ταλαιπώρησες ώστε τα κεκτημένα μου να έχουν πολλαπλάσιο συντελεστή αξίας, που με έμαθες να λαχταρώ τα δύσκολα διδάσκοντας με ότι η ομορφότερη θέα βρίσκεται μόνο στην κορυφή των πιο δύσβατων μονοπατιών, που αντάμειψες -και συνεχίζεις να ανταμείβεις- τα δεδουλευμένα μου, που έκανες το χαμόγελο στα χείλη της ψυχής μου μονιμότητα, που με έναν μαγικό τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις όλα αυτά με οδήγησαν σε έναν περήφανο για τον εαυτό του άνθρωπο, που με υπεράνθρωπη μαεστρία τα έκανες όλα αυτά στον άκρως καταλληλότερο χρόνο. Και κυριότερα, σε ευχαριστώ ζωή που μου έχεις δώσει την ικανότητα να μπορώ να διδάξω όλα αυτά που με έμαθες και με μαθαίνεις. Σε ευχαριστώ…#DX67"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου