Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Grand Winner 2022 και No2 στο Ranking ο Διονύσης Ξένος.

Ο Έλληνας πρωταθλητής αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής της χρονιάς σύμφωνα με τη WKF και πλέον βρίσκεται στο Νο2 στη παγκόσμια κατάταξη. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά για Έλληνα αθλητή και ευχόμαστε να υπάρξει και συνέχεια.  Σε σχετική ανάρτηση αναφέρει:

"Grand Winner 2022

🏆👑 Είμαι ο πρώτος Έλληνας αθλητής που ανακηρύσσεται ο μεγάλος νικητής της χρονιάς. Είμαι απίστευτα περήφανος για αυτόν τον σπουδαίο τίτλο. Άλλος ένας στη συλλογή
😍 Τι τιμή!

#DX67 "

#2 in the world ranking 😍
Αν πριν από μια δεκαετία μου έλεγε κάποιος ότι θα φτάσω να είμαι νούμερο 2 στον κόσμο στους άνδρες, θα το νόμιζα σίγουρα για κακόγουστο αστείο. Και παρόλα ταύτα, είμαι εδώ σήμερα, να κυνηγάω την κορυφή, να βρίσκομαι ακριβώς πίσω από τον καλύτερο αθλητή όλων των εποχών στα -67 κιλά, να παλεύω να πάω στο νούμερο 1, να αποδεικνύω στον εαυτό μου ότι έκανε την σοφότερη επιλογή όταν επέλεξε να αποπειραθεί αυτή την παράτολμη τρέλα, αυτό το φαινομενικά χαζό εγχείρημα.
Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν για όσους με έμπρακτη θέληση παίρνουν την ευθύνη της ύπαρξης τους, τιμούν το όνειρο τους, και με επιθετική υπομονή τολμούν να δουλεύουν για να κάνουν την κάθε μέρα καλύτερη από την προηγούμενη, τον κάθε μήνα πληρέστερο από τον περασμένο…
Σε ευχαριστώ ζωή. Στ’ αλήθεια, σε ευχαριστώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου