Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Γιωργος Τζάνος:..Ορκίζομαι ότι θα το κάνω...

Image may contain: 1 person, standingΟ Ελληνας πρωταθλητής Γιώργος Τζάνος μετα απο τη συμμετοχή του στο παγκόσμιο σε σχετική αναρτηση στο λογαριασμό του αναφέρει:"Θερμά συγχαρητήρια και καλή επιτυχία ,στην Έλενα Χατζηλιάδου που θα διεκδικήσει το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην βαριά κατηγορία των γυναικών 🙏💪💪 Πάμε γερά Ελενάρα 🙏🙏🙏🙏🙏... Συγχαρητήρια επίσης σε όλους τους συναθλητες μου για την προσπάθεια τους .
Ό,τι αφορά εμένα προσωπικά ,δυστυχώς δεν κατάφερα να διεκδικήσω μετάλλιο αυτή την φορά .
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες , καθώς είμαστε 100% υπεύθυνοι ακόμα και όταν δίνουμε δικαίωμα να μας κλέβουν και να μας εξαπατούν .
Πέρασα μια δύσκολη αγωνιστική περίοδο , στην οποία ειχα κορεστεί πνευματικά και σωματικά ,παλεύοντας και εγώ με τους δικούς μου δαίμονες ,τους οποίους δεν έχω καταφέρει ακόμα να κερδίσω .Ορκίζομαι ότι θα το κάνω όμως ... Όπως έκανα πάντα  ;) αφού αποστασιοποιηθώ πρώτα λίγο και βρω την θέληση να αγωνιστώ με όρεξη και θετικά συναισθήματα .
Ευχαριστώ θερμά την οικογένεια μου , τους δασκάλους μου , τους προπονητές , τους μαθητές μου , την Ομοσπονδία για την κάλυψη των εξόδων μου, τους αφανείς ήρωες της καθημερινότητας μου. Τον μεγάλο μου χορηγό την εταιρία stoiximan , καθώς και την Ολυμπιακή Επιτροπή για τον μεγάλο αγώνα που δίνει να βοηθήσει και να στηρίξει όλους τους αθλητές των Ολυμπιακών αθλημάτων , όλα αυτά τα χρόνια .

#proudtobegreek#goodluck#team#Greece#karate#friends#dreamsneverending"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου