Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

Περικλής Κανέλλης:...δεν είμαι διατεθειμένος να συμμετέχω σε αδιαφανείς και μη νόμιμες διαδικασίες

Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε στα μέλη του ΔΣ της ΕΛΟΚ με κοινοποίηση στον υπουργό αθλητισμού το μέλος του ΔΣ Περικλής Κανέλλης . Αναλυτικά αναφέρει:
 "Αγαπητά μέλη του ΔΣ 
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να επισημανω καποια θέματα που έχουν πέσει στην αντίληψή μου κατά τη διάρκεια της θητείας μου, τα οποία με θλίψη διαπιστώνω οτι συνεχίζονται και μετά τις εκλογές, σε αντιθεση με τις δηλώσεις οτι έρχεται νέα εποχή στο άθλημα που αγαπάμε με Δημοκρατία και Διαφάνεια.
Διαπιστώνω ότι αντί να λύνουμε προβληματα, μέσω κάποιων μελών που δρουν αυτοβούλως και με σκοπιμότητα κάνοντας  μικροπολιτική, δημιουργούμε, ενώ σε πολλές περιπτώσεις γίνονται κινήσεις που δεν συνδράμουν με το καταστατικό μας και τους εσωτερικούς κανονισμούς. Η ανευθυνότητα ή η άγνοια κάποιων είναι μεγαλύτερη από ποτέ και με αυτή την επιστολή θα ήθελα να δηλώσω ότι έως τώρα, παρά τις οχλήσεις μου δεν έχω λάβει ούτε έχω υπογράψει κάποιο πρακτικό και όλα πραγματοποιούνται με ένα μαγικό τρόπο. Στέλνονται έγγραφα σε επίσημους φορείς με επαναλαμβανόμενα λαθη,  κλείνονται ταξίδια της εθνικης ομάδας με λάθος τρόπο και πολλά ακόμα, για τα οποία ούτε καν ρωτήθηκα αν συμφωνώ ή όχι δημιουργώντας τραγικά για την επίδοση της ομάδας μας αποτελέσματα. Με μεγάλη μου έκπληξη ενημερώθηκα από τον υπάλληλο της Ομοσπονδίας μας ότι ο Γενικός Γραμματέας δεν με συμπεριέλαβε στην έκθεση μετάβασης για την αποστολή εφήβων - νέων προσπερνώντας την εντολή του προέδρου και ότι με θεωρεί ανίκανο για να συνοδευσω την αποστολή της Εθνικής μας ομάδας στην Φιλανδία ενώ έχω και γραπτή έγκριση από τον Πρόεδρο να είμαι αρχηγός αποστολής και εφόσον είχα δηλώσει ότι θα κάλυπτα εξολοκλήρου όλο το πόσο του ταξιδιού από την τσέπη μου χωρίς να επιβαρυνω το ταμείο της Ελοκ. Επίσης ως μέλος του Δ.Σ. δεν ενημερώθηκα ποτέ για προσλήψεις, ή για θέσεις που δόθηκαν σε κάποια άτομα/μέλη, δεν έχω λάβει ούτε έχω υπογράψει κανένα πρακτικό από το πρώτο ΔΣ μέχρι και σήμερα διαπιστώνοντας οτιδήποτε και όλα πραγματοποιούνται εν αγνοία μου κατατάσσοντας με ως διακοσμητικό και μη λειτουργικό μέλος. Επειδή έχω ευθύνη απέναντι σε αυτούς που με τίμησαν με τη ψήφο τους, την συνειδηση μου, τους αθλητές και το άθλημα που υπηρετώ θεωρώ μη αποδεκτά ολα τα παραπανω.  
Συμπερασματικά θα ήθελα να πω πώς κάποια μελη του Δ.Σ δεν με εμπιστεύονται, με παρακάμπτουν και μου αφαιρούν αρμοδιότητες και ενημέρωσεις χωρίς να έχουν αυτό το δικαίωμα και που θα έπρεπε να γνωρίζω.
Για άλλη μια φορά  θα ήθελα άμεσα να μου παραδοθούν τα πρακτικά προς ενημέρωσή μου, για να δώσω τη συγκατάθεσή μου και να τα υπογράψω.
Σας ενημερώνω ότι από δω και στο εξής θα απέχω από πολλές αποφάσειςτου ΔΣ αλλά και της εκτελεστικής επιτροπής λόγω έλλειψης ενημέρωσης.  Επιθυμώ επίσης να διορθωθούν οι αναρτήσεις που παρατύπως πραγματοποιούνται στο site μας αλλά και στα μέσα κοινωνικής μας δικτύωσης. Πάρα τη θετική μου διάθεση και την προθυμία μου για προσφορά και βελτίωση του αθλήματος μας, η απαξίωση που βιώνω από συγκεκριμένα μέλη του ΔΣ είναι μεγάλη και αυτό με ενοχλεί και με στεναχωρεί ιδιαίτερα. Για τους παραπάνω και για πολλούς άλλους λόγους δεν είμαι διατεθειμένος να συμμετέχω σε αδιαφανείς και μη νόμιμες διαδικασίες. 
Παρακαλώ πολύ για την τήρηση των νόμων και του καταστατικού καθως και για διαφάνεια, νομιμότητα και τηρήση των προεκλογικών μας δηλώσεων.

Ευχαριστώ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου