Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Κωνσταντίνα Πέππα: Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει δυστυχώς ! Ευτυχώς μετά από επανειλημμένα τεστ είμαι υγιής αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό !

H Konstantina Peppa, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια  που ακυρώθηκε στη μεση του αγώνα της και ενώ είχε κερδίσει το πρώτο ματς,  μέσα από το προσωπικο της λογαριασμό στα social media μας περιγράφει το λόγο του αποκλεισμού της και συγκλονίζει.

Αναλυτικά: 

"Konstantina Peppa  

Κάποιες φορές η τύχη και η ατυχία απέχουν ένα χιλιοστό ! 

Μετά από μια δύσκολη περίοδο προετοιμασίας για εμένα λόγω της ανάρρωσης μου από COVID μάζεψα όλες τις δυνάμεις μου για να αγωνιστώ στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ! 

Όπως όλοι γνωρίζουμε αφού αναρρώσει κάποιος από κορονοιο μπορεί για αρκετό καιρό το PCR test να δείχνει θετικό αποτέλεσμα … ενώ είχα ταξιδέψει με αρνητικό PCR test όπως προβλέπεται , το Σάββατο το απόγευμα έκανα το τεστ και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό , μετά από επανηλειμμένα ραπιντ τεστ τα οποία ήταν όλα αρνητικά καταφέραμε να εκδώσουμε το πιστοποιητικό νοσησης το οποίο λόγω λάθους του ονόματος μου δεν είχα καταφέρει να εκδώσω στην Ελλάδα. Έτσι αποφασίσαμε να αγωνιστώ κανονικά καθώς πληρούσα όλα τα νόμιμα μέτρα της Wkf … Αφού είχα παίξει τον πρώτο μου αγώνα και είχα κερδίσει μπαίνοντας στον δεύτερο , αποκλείστηκα διότι οι υγειονομικές αρχές  της Φινλανδία  δεν μου επέτρεψαν να αγωνιστώ παρότι είχα νοσήσει πριν 24 μέρες ! Ετσι για εμένα τελείωσε άδοξα το τελευταίο μου ευρωπαϊκό πρωτάθλημα U21

Δεν ξέρω αν μπορώ να περιγραψω με λέξεις τα συναισθήματα μου , κάθε αθλητής μπορεί να με καταλάβει … μπορεί να καταλάβει πως είναι να περνούν από μπροστά σου όλοι οι κόποι  και όλες οι θυσίες που έχεις κάνει για να βρεθείς σε ένα πρωτάθλημα , μπορεί να καταλάβει ποσό έχεις πονέσει εξωτερικά και εσωτερικά , πόσες φορές έχεις πει δεν αντέχω άλλο , δεν .. δεν .. δεν! 

Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει δυστυχώς ! Ευτυχώς μετά από επανειλλημένα τεστ είμαι υγειής αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό ! 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εθνικούς προπονητές για την απίστευτη στήριξη που μου έδειξαν @spyrosmargaritopoulos @mariza_soumbasaki ! Ειδικότερα τον @triantafyllis_dimitris ο οποιος είναι ενας πρωταθλητης όχι μόνο στο άθλημα του καράτε αλλά και γενικότερα ! Έκανε τα πάντα για να αγωνιστώ γιατί καταλαβαίνει τον κόπο ενος αθλητή !Είναι σημαντικό στις δύσκολες στιγμές να έχεις τους σωστούς ανθρώπους δίπλα σου ! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου την Ελληνική Ομοσπονδία Καράτε για την στήριξη και την πολύτιμη βοήθεια της !! @hellaskarate 

Ένα ξεχωριστώ και μεγάλο ευχαριστώ στον @dionysios_xenos67 που πιστεύει σε εμένα πάντα περισσότερο από εμένα ! Σε ευχαριστώ για όλα !"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου