Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Χάλκινο μετάλλιο για το Διονύση Ξένο στην Ιαπωνία

Με άλλο ένα  μετάλλιο επιστρέφει  από την Ιαπωνία ο Έλληνας πρωταθλητής Διονύσης Ξένος μαζί με τη προπονήτρια μητέρα του Μαρίζα Σουμπασάκη.
Ο ίδιος σε σχετική ανάρτηση δηλώνει: "Είμαι πολύ περήφανος για εκείνο το μικρό αγόρι που τόλμησε να ονειρευτεί κάτι μεγάλο, που δεν σταμάτησε ποτέ να ονειρεύεται, που έγινε πιστός υπηρέτης του οράματος του. Είμαι ακόμα πιο περήφανος για εκείνον τον αξιέπαινο νεαρό που προσπάθησαν να του κλέψουν τα όνειρα αλλά δεν τους άφησε, αψηφώντας τις ύπουλες τρικλοποδιές και υπερασπίζοντας τα με μεγαλειώδη πυγμή. Και τέλος, πιο περήφανος απ’ όλους είμαι για αυτόν τον άντρα που δεν σταματάει να τηρεί τις υποσχέσεις που κάποτε είχε δεσμευτεί σε εκείνο το μικρό αγόρι, δίνοντας πάντα έντιμο αγώνα, χάνοντας με αξιοπρέπεια, κερδίζοντας με πάθος, ακριβώς όπως θα ήθελε το μικρό αγόρι να τον δει να κάνει. Εαυτέ του χθες και εαυτέ του σήμερα, τα εύσημα και στους δυο σας. Κάνετε σπουδαία ομάδα εσείς οι δυο. Σας ευχαριστώ, τον έναν για τα στέρεα θεμέλια που έβαλε και τον άλλον για τις υπέροχες στιγμές που με κάνει να ζω. Σας ευχαριστώ που ο καθένας σας επέδειξε ύψιστο σεβασμό στα όνειρα μου. 

Και τώρα… ήρθε η σειρά σου να γεννηθείς μελλοντικέ εαυτέ. Δείξε μου τι πραγματικά μπορείς να κάνεις. Κάνε περήφανα τα αδέρφια σου. Ξέρω ότι δεν θα με απογοητεύσεις. Ξέρω ότι θα είσαι ακόμα καλύτερος από τους άλλους δυο. Ξέρω ότι θα με υπηρετήσεις με αφοσίωση και αγάπη. Σε εμπιστεύομαι τυφλά. Πάμε!!! 🔜🇪🇺

#DX67"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου