Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Κωνσταντίνα Πέππα: Ευτυχισμένη για αυτά που κρύβονται πίσω από το μετάλλιο!

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια Κωνσταντίνα Πέππα μετά τη κατάκτηση της 3ης θέσης στο Κ1 της Αθήνας αναφέρει:

"Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχισμένη ! Όχι για το μετάλλιο
Δεν είναι το μετάλλιο, είναι αυτά που κρύβονται πίσω από το μετάλλιο!
Ειναι οι μοναχικές στιγμές με σκέψεις που σου τρώνε το μυαλό ,
είναι ο πόνος που νιώθεις στο σώμα σου μετα από προπόνηση ,
είναι το άγχος που κάποιες φορές δεν μπορείς να διαχειριστείς ,
ειναι οι κακιές προπονήσεις που μπορεί να έχεις ,
ειναι οι μέρες που είσαι εξαντλημένος και δεν μπορείς αλλά πρέπει να κανείς προπόνηση , ειναι ο περίγυρος σου που μετα από πολλές αποτυχίες μπορεί να μη πιστεύει πια σε εσένα

Αλλά ξέρετε τι άλλο είναι ;
Η στιγμή της λύτρωσης … αυτό επουλώνει όλες τις πληγές!Δεν νομίζω πως μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα της ανταμοιβής, μόνο εάν το ζήσει κάποιος μπορεί να καταλάβει τι εννοώ.
Δεν θα περιέγραφα όμως όλα αυτά εάν δεν ήταν αυτός ο άνθρωπος δίπλα μου
Ο προπονητής μου @dionysios_xenos67 , πάντα στο πλευρό μου να με σηκώνει όποτε πέφτω και να με ρίχνει όποτε χρειάζεται και με βγάζει από τα σκοτάδια μου και να μου δείχνει τον προορισμό αλλά να με αφήνει να διαλέξω εγώ την διαδρομή . Χωρίς αυτόν δεν θα χαμογελούσα πάνω στο
βάθρο εχθές !

Πάντα στο πλευρό μου όμως είναι και ο @xenos_stefanos η δίκη μου έμπνευση , ο φίλος μου ο συναθλητής μου ο άνθρωπος που θα ήθελε ο καθένας δίπλα του όχι μόνο για αυτό που είναι στο άθλημα μας ( world champ ) αλλά γιατί είναι μια υπέροχη προσωπικότητα ένα παιδί με την πιο καλή ψυχή που ξέρω πάντα δίπλα μου !
Την πιο σημαντική πινελιά όμως σε αυτό το όμορφο αποτέλεσμα την βάζει η δασκάλα μου @mariza_soumbasaki η οποία θα σου πει πάντα αυτό που βλέπει θα είναι εκεί σαν μαμά για εμένα και για όλους , θα χαίρεται και θα στεναχωριέται περισσότερο από τους αθλητές της και θα δίνει την ψυχή της για αυτούς !!!
Ευχαριστώ όλη την οικογένεια του Οδυσσέα για την στήριξη 🫶🏼
Ευχαριστώ τους φυσιοθεραπευτές μου
@chriskitsantas που με ξέρει από μικρό παιδί και είναι πάντα εκεί να κάνει το καλύτερο για εμένα🫶🏼 ,
@osteomind_belesiotis που με ανέχεται και είναι πάντα εκεί για εμένα να μου προσφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα 🫶🏼
«Λίγοι φτάνουν στο τέλος της διαδρομής μιας καθυστερημένης ανταμοιβής»"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου