Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Νίκος Γιδάκος:..μαχητής ήρθα, μαχητής φεύγω!Oss

Image may contain: 3 people, basketball court and childΟ Ελληνας πρωταθλητής Νίκος Γιδάκος μετά το τέλος των αγώνων του Παγκοσμίου δηλώνει:
"Τέλος για σήμερα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ανδρών και γυναικών με μία καλή ημέρα από την πλευρά μου αλλά με λάθος αποτέλεσμα,Αλλά δεν μένω σε αυτό και συνεχίζω να δίνω το παραπάνω όπως κάνω 26 χρόνια τώρα. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους εσάς για τα μηνύματα σας Όλες αυτές τις μέρες, Τούς μαθητές μου και την οικογένεια μου που είναι πάντα δίπλα μου σε όλα. Την ελληνική ομοσπονδία καράτε που με εμπιστεύεται να παίζω σε υψηλό επίπεδο. Τον εθνικό μου προπονητή και 2ο πατέρα μου Σ.Σκαρογιαννη που αλλά αυτά τα χρόνια πολεμάμε μαζί για το καλύτερο θεμιτό αποτέλεσμα. Και τέλος μαχητής ήρθα μαχητής φεύγω!Oss
#wkf #spain🇪🇸 #karate_fighter #f16 #perfectnutritiongreece #nutritionsupport"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου