Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Σπυρος Μαργαριτόπουλος :Χαίρομαι γιατί αυτή τη φορά είμαι εκτός αποστολής από δικιά μου επιλογή

Αποτέλεσμα εικόνας για σπυρος μαργαριτοπουλοςΗ απάντηση του Σπύρου Μαργαριτόπουλου σχετικά με τα δημοσιεύματα  για την μη συμμετοχή του στην αποστολή του Πανευρωπαικού.
Πιο αναλυτικά στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB διαβάζουμε:
"Αρχικά ευχαριστώ πολύ όσους με επέλεξαν για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καράτε και γενικότερα αυτούς που πιστεύουν σε μένα. Έπειτα θα ήθελα να διορθώσω κάποιες ανακρίβιες του παρακάτω άρθρου και πιστεύω να μη συνεχίσετε να μπερδεύεστε κάποιοι καλοθελητές. Ο λόγος που αποφάσισα να μη μετέχω στο φετινό Ευρωπαϊκό είναι κυρίως οικονομικός όπου λόγω κάποιων προβλημάτων υγείας, αλλά και πολλών λειτουργικών εξόδων της οικογένειας μου είχαμε έναν αρκετά δύσκολο μήνα. Τώρα ούτε στο σύλλογο χρειάζεται να αφοσιωθώ αποκλειστικά για 4-5 μέρες που θα διεξάγεται το πρωτάθλημα (μια χαρά πηγαίνει το Brotherhood :-P ), ούτε είμαι ένας "κουρασμένος βετεράνος" και κάνω πίσω (προπονούμαι καθημερινά και μπορείτε να κοιτάξετε όλες αλλά και τις τελευταίες μου συμμετοχές στα Πανευρωπαϊκά και τα αποτελέσματα που έχω φέρει, πόσο μάλλον στο ομαδικό kumite ανδρών). Από εκεί και πέρα χαίρομαι γιατί αυτή τη φορά είμαι εκτός αποστολής από δικιά μου επιλογή. Ούτε σταματάω, ούτε κουράστηκα να αγωνίζομαι και βλακείες που ακούω κατά καιρούς. Συνεχίζω και ελπίζω να είμαι πιο δυνατός από τη νέα σεζόν. Ευχαριστώ από καρδιάς τον συναθλητή και φίλο George Tzanos A (ξέρει αυτός, το εκτιμώ πολύ αδελφέ)και τού εύχομαι το καλύτερο σε αυτό το Πανευρωπαϊκό. Τέλος καλή επιτυχία σε όλα τα μέλη της Εθνικής μας ομάδας."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου