Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Συμμετοχή στο Karate Combat για τον Γιωργο Τζάνο

Σε σχετική ανάρτηση στο instagram ο Ελληνας πρωταθλητής δηλώνει:

"george_tzanosI want to anounce my participation in Karate Combat . An excellent & professional event .For more info : www.karate.com
Πέρα από το αγωνιστικό καράτε και σε περιόδους μειωμένων αγωνιστικών μου υποχρεώσεων ,
θέλω να ανακοινώσω την συμμετοχή μου στο επίσημο Karate Combat . Ένα ολοκαινούργιο επαγγελματικό event , με δυνατους αγωνες full contact karate.
Είχα την χαρά και την τιμή , να είμαι από τους πρώτους αθλητές παγκοσμίως , όπου μου ζητήθηκε να συμμετέχω σε ένα τόσο όμορφο και επαγγελματικό event . Το event αυτό θα αποτελέσει επιπλέον βοήθεια και οικονομική στηριξη , ώστε να μπορέσω να κάνω ευκολότερο για μένα , τον δρόμο προς το Τόκυο και να μπορέσω να καλύψω όλες τις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις και αναγκες
💪💪💪💪💪💪
Stay tuned ... #karatecombat#miami#ko#jesusdidnttap#fighter#noexcuse#fearless#unbeatable#one#staystrong#Lovemiami#staytuned#ready#knockoutkarate#karatetime#martialarts#training#Tzanosteam#Tka
samzaghloulBouuyyaaaaa the cheetahh is flying!!😎😎😎🙌🙌🙌🙌🌷🌷🌷🌷#oss!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου