Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Λευτέρης Πετρούνιας : Όνειρό μου ήταν να γίνει η γυμναστική σαν το ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι δεν το φτάσαμε, αλλά το πλησιάσαμε! ...».

Κατα την διάρκεια της υποδοχής στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος  ο Χρυσός Ολυμπιονίκης, Λευτέρης Πετρούνιας, δήλωσε:

«Έγινε αυτό που ονειρευόμασταν! Ένα μέρος του μεταλλίου ανήκει στους Έλληνες που με συγκινούν και μου στέλνουν συγχαρητήρια! Βλέπω τον αγώνα συνέχεια. Τα πράγματα πήγαν όπως τα σχεδιάσαμε με τον προπονητή μου. Έχουμε περάσει δύσκολα, πολλές αποτυχίες πριν τα καταφέρουμε. Για να φτάσουμε εδώ, πρώτα αποτύχαμε...», δήλωσε ο Έλληνας Ολυμπιονίκης στους δημοσιογράφους και συνέχισε:

«Ήταν πολύ περίεργη στιγμή, αυτή της προσγείωσής μου στο πόντιουμ. Για κάποιο λόγο δεν με κουνούσε τίποτα. Είμαι υπερήφανος που σηκώθηκε όλο το στάδιο για να ακούσει τον ύμνο μας και σηκώσαμε τη σημαία μας ψηλά. Πίσω από ένα τέτοιο μετάλλιο φαίνεται ο χαρακτήρας του αθλητή, που μπορεί να γίνει πρότυπο για τα παιδιά. Όνειρό μου ήταν να γίνει η γυμναστική σαν το ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι δεν το φτάσαμε, αλλά το πλησιάσαμε! Θέλω να έρθουν τα παιδιά στην ενόργανη γυμναστική».

Ο Λευτέρης Πετρούνιας μίλησε και για τη στήριξη της πολιτείας, σημειώνοντας: «Η επόμενη μέρα είναι η μέρα των διακοπών μου, αλλά μετά θα επιστρέψουμε. Υπόσχομαι πολλά για την επόμενη τετραετία. Δεδομένης της κατάστασης η πολιτεία κάνει ό,τι μπορεί. Σίγουρα θέλουμε μεγαλύτερη στήριξη. Με λίγο περισσότερη σημασία στον ελληνικό αθλητισμό, θα κάνουμε θαύματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου