Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Γιωργος Τζάνος: Δεν μπορείτε να με σβήσετε , ότι και αν κάνετε ούτε εσείς, ούτε κανείς ...θα παλέψω για την χώρα μου και τους ανθρώπους μου , μέχρι το τέλος...

Image may contain: 1 person, standing, outdoor and closeupΟ Ελληνας πρωταθλητής μας  μετά από τη συμμετοχή του στο Κ1 στη Σαγκάη δηλώνει: "Θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον μεγάλο μου χορηγό την @stoiximan.gr για την ευκαιρία που μου δίνει να βρίσκομαι στην Κίνα για το Κύπελλο karate1 του Καρατε .
Ευχαριστώ επίσης την @herbalifenutrition.gr για τα προϊόντα της και την συνεργασία μας .

Στον πρώτο αγώνα κέρδισα τον Ιάπωνα αθλητή και στον δεύτερο αγώνα , υποτίθεται ότι έχασα από τον Αζέρο αθλητή , τον οποίο κυνηγούσα ,σαν την γάτα με το ποντίκι... Τον κυνηγούσα τόσο πολύ , που στο τέλος έκανε στην κυριολεξία εμετό από την πίεση , ενώ εγώ μπορουσα να βγάλω άλλους 10 αγώνες .
Θέλω να ξέρουν οι κύριοι με τα κοστούμια ότι : "Όσο και αν προσπαθούν να με διαλύσουν πνευματικά , με την αδικία και την πολιτική τους , τόσο πιο δυνατό με κάνουν "
Δεν μπορείτε να με σβήσετε , ότι και αν κάνετε ούτε εσείς, ούτε κανείς .. Θα παλέψω για την χώρα μου και τους ανθρώπους μου , μέχρι το τέλος...
Ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που είστε δίπλα μου και με στηρίζετε .
Σας ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου 🙏🙏🙏 You are trying to defeat me mentally !!! You ll never make it 💪💪💪 Thanks all the people and friends around the world for your messages ...🙏🙏 #stoiximangr#iroesgr#hb24#herbalifegr#china#shangai#enjoy"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου