Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Ελενα Χατζηλιάδου : Δεν είχα καμία στήριξη από την ομοσπονδία μου για τους Ολυμπιακούς..

 Η Ελληνίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια σε τηλεοπτική εκπομπή στο Open, μεταξύ άλλων ανέφερε το παράπονό της σχετικά με τους Ολυμπιακούς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν και δήλωσε ότι:  Δεν είχα  τη συγκεκριμένη στήριξη και βοήθεια που χρειαζόμουνα όχι την οικονομική φυσικά από τους χορηγούς μου που είχα και κατάφερα να λάβω μέρος σε αυτή τη διαδικασία, αλλά δεν είχα καμία στήριξη από την ομοσπονδία μου. Σίγουρα με στεναχώρησε πάρα πολύ διότι τα χρόνια μου θα μπορούσανε να συνεχίσουνε σε μια ακόμα Ολυμπιάδα ωστόσο η ψυχή μου δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να συνεχίσει υπο αυτές τις συνθήκες .Το ότι δεν ήρθε η Ολυμπιακή συμμετοχή γνωρίζω πολύ καλά γιατί δεν ήρθε. Τώρα στόχος μου το Νοέμβριο να διεκδικήσω για δεύτερη φορά το τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η εκπομπή προβλήθηκε το Σάββατο 23/10/2021 στις 20:00 από τον τηλεοπτικό σταθμό OPEN BEYOND

Δείτε την εκπομπή ΕΔΩ

πηγη:tvopen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου