Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Γιώργος Καραλής : ...αυτό το μετάλλιο κρύβει τόσα πολλά πίσω του.

Ο  Έλληνας πρωταθλητής Γιώργος Καραλής σε σχετική ανάρτηση αναφέρει: 


"Αχχ αυτό το μετάλλιο κρύβει τόσα πολλά πίσω του.

Δεν είναι η συγκεκριμένη νίκη που κάνει αυτό το μετάλλιο τόσο σημαντικό για εμένα. Είναι για τις φορές που γυρνούσα στο ξενοδοχείο από τους αγώνες και έκλαιγα στο δωμάτιο μόνος μου. Για τις φορές που γυρνούσα από τα πρωταθλήματα και έπρεπε να ακούσω ένα ακόμα: Δεν πειράζει … Για τις φορές που έπρεπε άλλη μια φορά να μιλήσω για την ήττα μου και δεν ήθελα να αντικρίσω την απογοήτευση στο βλέμμα του προπονητή μου. Για τις φορές που ξυπνούσα στις 6 το πρωί για να κάνω προπόνηση και αναρωτιόμουν αν θα τα καταφέρω τελικά.
Για όλες εκείνες τις φορές, που έψαχνα μέσα στο σκοτάδι ένα ίχνος φωτός για να συνεχίσω τον δρόμο μου.

Αν μπορέσεις να αντέξεις τότε θα ανταμειφτείς. Αργά ή γρήγορα θα εισπράξεις τα δεδουλευμένα σου. Μπορείς να αντέξεις όμως;


@dionysios_xenos67 όλα αυτά τα χρόνια είσαι δίπλα μου, με προσεχείς και με καθοδηγείς. Μεγάλος αδερφός, συναθλητής , προπονητής. Σε
ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έχεις προσφέρει. Αυτό το μετάλλιο το πήραμε μαζί. Ξεκινήσαμε το 2016 και συνεχίζουμε. Δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερο συνδυασμό προπονητή και αδερφού από εσένα!
@mariza_soumbasaki υπέροχη μου δασκάλα, με προσεχείς και είσαι δίπλα μου κάθε στιγμή. Έχεις παλέψει για εμένα και δεν αφήνεις κανέναν να με πειράξει και να με αδικήσει. Σε ευχαριστώ για όλα❤️
@nektarios_xenos Δάσκαλε μου, κοντά μου σε όλα. Η φωνή της λογικής που χρειάζομαι.Η φωνή που θα με ξυπνήσει και θα μου τα πει στα ίσια χωρίς να μου χαϊδεύει τα αυτιά.Σε ευχαριστώ❤️
@xenos_stefanos είναι ευλογία να σε έχω δίπλα μου. Με αγαπάς τόσο πολύ και το βλέπω στο βλέμμα σου, σε κάθε συμβουλή που μου δίνεις, σε κάθε διόρθωση που μου κάνεις, σε κάθε βρισίδι που μου ρίχνεις. Κάθε φορά που καταλαβαίνεις ότι δεν είμαι καλά και μου λες το πιο όμορφο: Δεν σε βλέπω καλά, τι έχεις;
@osteomind_belesiotis φροντίζεις να είμαι πάντα υγιής , αν και αυτό με πονάει καμία φορά😂 Φυσιοθεραπευτής από τους λίγους!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου