Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Παραιτήθηκε το μέλος του ΔΣ της ΕΛΟΚ Μάριος Σιταράς


Επιστολή παραίτησης απέστειλε ο Μάριος Σιταράς  , ο οποίος εξηγεί αναλυτικά τους λόγους που των ώθησαν σε αυτή τη κίνηση. Αναλυτικά αναφέρει:

"Κύριε Πρόεδρε, αγαπητά μέλη του ΔΣ της ΕΛ.Ο.Κ.,

 Σύμφωνα με τους κάτωθι λόγους :

1) επιστολή μου με προτάσεις για την ορθή λειτουργία της ΕΛ.Ο.Κ. στις 06/06/2021 

2) επιστολή μου στις 23/06/2021 με συγκεκριμένα ερωτήματα που άπτονται της λειτουργίας της ΕΛ.Ο.Κ 

3) επιστολή μου στις 04/07/2021 με τους λόγους ακύρωσης της Γ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ στις 18/07/2021καθώς και ότι συνεχίζεται ο εμπαιγμός των μελών της Ομοσπονδίας διότι συγκαλείται Γ.Σ ενώ τα θέματα τα οποία θέτετε προς συζήτηση (σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα χωρίς ουσιαστική διαβούλευση μεταξύ των μελών της Ομοσπονδίας) έχουν ελλιπή και ανεπαρκή τεκμηρίωση μην έχοντας νομικό  - οικονομικό και τεχνικό υπόβαθρο αλλά στηρίζονται σε γενικότητες και με πρόφαση την αλλαγή του καταστατικού μας και την συμμόρφωση αυτού με τον νεο αθλητικό νόμο, προσπαθείτε να εκμαιεύσετε την ψήφο των μελών της Ομοσπονδίας προκειμένου, να πάρετε λευκή επιταγή για το έργο σας κατά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον 

4) την εξώδικη όχληση στις 15/07/2021 που στάλθηκε  από 5 εκλεγμένα αναπληρωματικά μέλη προκειμένου να έρθει σε ψήφιση στο Δ.Σ με θέμα την έκδοση διαπιστωτικής πράξης έκπτωσης για συγκεκριμένα μέλη του Δ.Σ 

5) επιστολή - αίτημα  του Μιλτιάδη Παπαδημητριου, μέλος του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ, με συνυπογράφοντες εμένα καθώς και τους Μάνο Αρβανίτη και Δημήτρη Μακρή, όλοι εκλεγμένα μέλη του Δ.Σ βάση του καταστατικού μας, με θέμα  την έκτακτη σύγκληση του Δ.Σ προκειμένου να τεθεί προς ψήφιση στο Δ.Σ (ως οφείλουμε εκ του νόμου ορμώμενοι) το ανωτέρω θέμα (έκδοση διαπιστωτικής πράξης έκπτωσης συγκεκριμένων μελών του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ) που θίγουν με την εξώδικη όχληση τους τα 5 εκλεγμένα αναπληρωματικά μέλη του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ 

6) το ότι μέχρι και σήμερα δεν έχω υπογράψει ως εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ τα πρακτικά των συνεδριάσεων των Δ.Σ ενώ κατά τις συνεδριάσεις αυτών μέσω τηλεδιάσκεψης έχω εκφέρει συγκεκριμένη άποψη και ψήφο με συγκεκριμένες ενστάσεις - επιφυλάξεις οι οποίες δεν έχουν αποδοθεί ορθά από τον κρατούντα τα πρακτικά των συνεδριάσεων  στην αποτύπωση αυτών στις αναρτήσεις των αποφάσεων του Δ.Σ στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΛ.Ο.Κ

7) επειδή οι καταδικαστέες πρακτικές του παρελθόντος τόσο από εσάς κύριε Πρόεδρε όσο και από την πλειονότητα των μελών του Δ.Σ συνεχίζονται αμείωτα και μάλιστα με αύξοντα  ρυθμό και σας τις έχω επισημάνει πολλάκις με τις αναφορές μου προς εσάς

8) επειδή πλέον σας θεωρώ κύριο υπεύθυνο της συνέχισης του παρελθόντος με άλλους πρωταγωνιστές αυτήν την φορά

9) επειδή ως εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ εκ του νόμου οφείλω να ασκώ έλεγχο στα πεπραγμένα του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ και σε συγκεκριμένο γραπτό αίτημα μου με αρ. πρωτ. ΕΛ.Ο.Κ προς τον Ταμία της ΕΛ.Ο.Κ με θέμα, να μου παραδώσει εις χείρας μου, τα έξοδα των εθνικών αποστολών τόσο στο Πανευρωπαϊκό όσο και στο Προολυμπιακό Τουρνουά και τον αντιλογισμό αυτών, μεταξύ των ατόμων που συμμετείχαν στις αποστολές και αυτών που επισήμως δηλώθηκαν, ουδέν έλαβα ως απάντηση

10) επειδή δεν είμαι διατεθειμένος να λάβω μέρος παραβιάζοντας κάθε αρχή δεοντολογίας και ηθικής σε ένα απέραντο δούναι και λαβείν αξιωμάτων, βαθμών τεχνικής καταλληλότητας προκειμένου να αποκτήσω την εύνοια κάποιων ή να κάνω τα στραβά μάτια όταν οι Ομοσπονδιακοί Προπονητές ή ο Διευθυντής αθλήματος της ΕΛ.Ο.Κ κάθονται ως προπονητές πίσω από αθλητές τους, στο τελευταίο πρωτάθλημα ή ακόμη χειρότερα να μην βλέπω ότι το σώμα των διαιτητών της ΕΛ.Ο.Κ με αποφάσεις  του, στους τελευταίους αγώνες κατακρεουργεί άξιους αθλητές μας για λόγους που γνωρίζουν όλοι αλλά κατά ένα παράξενο τρόπο, εσείς, τηρείτε σιγή ιχθύος ενώ δεν θα έπρεπε βλάπτοντας την εικόνα του αθλήματος

11) επειδή κατά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και συγκεκριμένα από την ενασχόληση μου με τα κοινά της ΕΛ.Ο.Κ  και ένθεν, έχω δεχθεί απίστευτες επιθέσεις (υπό μορφή λεκτικής βίας στηριζόμενη σε ψεύδη, ύβρεις, συκοφαντίες, περιπαικτικά σχόλια κατά εμού) απο συγκεκριμένα άτομα που λαμβάνουν χώρα, στο διαδίκτυο μέσω συγκεκριμένων σελίδων ή μέσω  αληθινών ή ψευδών προφίλ στο Facebook  ακόμα, ακόμα  και απειλών με στόχο τους, τον εκφοβισμό μου, καθώς και την διαπόμπευση μου έναντι των μελών της Ομοσπονδίας προκειμένου να βληθεί η αξιοπιστία των λεγόμενων μου καθώς και η προσωπικότητα μου. Τα ανωτέρω  είναι ήδη σε γνώση σας απο γραπτή καταγγελία μου προς την ΕΛ.Ο.Κ από τότε που ήσασταν αναπληρωτής πρόεδρος της Π.Δ της ΕΛ.Ο.Κ έως και σήμερα που είστε Πρόεδρος του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ  και ουδέν πράξατε, προκειμένου να προστατεύσετε τόσο εμένα όσο και τον χώρο από την ανηλεή συκοφαντική δυσφήμηση που δεχόταν από συγκεκριμένη μερίδα ατόμων που είναι φίλα προσκείμενη προς εσάς

12) επειδή έως και τώρα που σας απέστειλα την κάτωθι επιστολή  μου και παρότι σας έχω αποστείλει δυο e-mail εχθές και σήμερα το πρωί, καθώς εν συνέχεια  με ενημερώσατε τηλεφωνικώς το μεσημέρι ότι θα μου αποστείλετε τον σύνδεσμο  της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων Zoom προκειμένου να συμμετάσχω στην Γ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ και μάλιστα μου είπατε, όπως επικοινωνήσω με τον Γ.Γ της ΕΛ.Ο.Κ προκειμένου να μου αποστείλει τον σύνδεσμο όπως και έπραξα αποστέλλοντας του γραπτό μήνυμα στο τηλέφωνο του αλλά ουδέν μέχρι στιγμής, κάτι που ουσιαστικά δεν θα έπρεπε να είναι καν αντικείμενο συζήτησης ή έστω διαπραγμάτευσης μεταξύ εκλεγμένων μελών του Δ.Σ της ΕΛ.Ο.Κ γιατί δικαιωματικά και εκ του νόμου ορμώμενοι επιτρέπεται να συμμετέχουν στις Γ.Σ του οργάνου του οποίου είναι Δ.Σ ,

 σας υποβάλλω την παραίτηση μου.

 Θεώρησα και θεωρώ ότι οι τελευταίες εκλογές ήταν η ευκαιρία η Ομοσπονδία μας να ξεφύγει από το παρελθόν της και να κοιτάξει κατάματα το μέλλον. Ένα μέλλον καλύτερο για όλους, όχι για μερικούς! Μακρυά από μίση και πάθη του παρελθόντος, ευνοιοκρατία, αποκλεισμούς, τιμωρητικές διαθέσεις άνευ λόγου και αιτίας. Με τα λύπης μου διαπιστώνω ότι ισχύουν «μια από τα ίδια» με άλλους πρωταγωνιστές αυτήν τη φορά. Επίσης,  η εκλογή μου ως μέλος του Δ.Σ δεν ήταν μέσο πολιτικής μου ανέλιξης στον χώρο ή αυτοσκοπός ή η κατάληψη θέσης άσκησης εξουσίας εντός της Ομοσπονδίας  και δια αυτό τον λόγο θα έπρεπε  να εξαργυρώσω προεκλογικά συμβόλαια  ή χάρες προς τρίτους - υποστηρικτές μου ή να κάνω τα στραβά μάτια στα κακώς κείμενα για να μην σπάσω αυγά που ως γνωστόν, «ομελέτα αν δεν σπάσεις αυγά δεν κανείς» ή μέσο χειραγώγησης μου από τρίτους εμπλεκόμενους με τα κοινά της Ομοσπονδίας προκειμένου να εξυπηρετήσω τους σκοπούς τους ή ακόμη, ακόμη να είμαι συμμέτοχος στο θέατρο του παραλόγου  ΑΛΛΑ  μέσο ανεπιτήδευτης  προσφοράς μου  προς αυτό το οποίο αγαπάω και ασχολούμαι από μικρό παιδί.  «ΟΥΤΟΠΙΑ». Εύχομαι κάποια στιγμή η Ομοσπονδία μας να αλλάξει όντως σελίδα και να προχωρήσει μπροστά και το όραμα τόσο το δικό μου όσο και των υγειώς σκεπτόμενων μελών της Ομοσπονδίας να γίνει πράξη από μια διοίκηση που θα αφουγκραστεί το αυτονόητο, την λογική, την ηθική, την δεοντολογία, την αξιοκρατία, την διαφάνεια, καθώς και τους νόμους που καλείται να υπερασπιστεί.

Εύχομαι τα καλύτερα προς όλους, 

Με εκτίμηση,

Μάριος Σιταράς"

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου