Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Διονύσης Ξένος :Ευχαριστώ για την πίστη σας και την στήριξη.

Image may contain: 1 person, smilingΟ Ελληνας καρατεκα Διονύσης Ξένος δηλώνει:"3ος στο καράτε 1 του Σαντιάγκο της Χιλης, ανάμεσα σε 101 αθλητές μετά από 6 νίκες και 1 ήττα. Μετά την 5η θεση στο καράτε 1 του Βερολινου την προηγούμενη βδομάδα, χαρούμενος που επιστρέφω στο βάθρο! Χίλια ευχαριστώ στον χορηγό μου Anek Lines για την απίστευτη στήριξη τους και την πίστη τους σε εμενα! Χωρίς εσάς, δεν θα μπορούσα να ταξιδεύω και να αγωνίζομαι για τα όνειρα μου, είστε πλέον κομμάτι των επιτευγμάτων μου! Ένα τεράστιο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, στον coach μου σε αυτό το καράτε 1, Maximos Dhmhtrios Xatzhliadhs ένας εξαιρετικός coach και ένας απίστευτος άνθρωπος, και χωρίς αυτόν στην καρέκλα μου τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, oss δάσκαλε! Πολλά συγχαρητήρια στην φιλη μου Vicky Panetsidou για την επιστροφή της στα μετάλλια! Κορίτσι μου, είμαι θαυμαστής της δύναμης ψυχής σου, σ ευχαριστώ για το motivation και για το φοβερό δίδυμο που κάνουμε εμείς οι 2! Επόμενος στόχος, καράτε 1 Τοκυο, Ιαπωνία σε 15 μέρες 💪👊
#DX67 #Iamback #thefutureismine #unstoppable"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου