Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

Όλο και πιο κοντά στο όνειρο η Έλενα...

Image may contain: 1 person, smiling, standingΤέταρτο μετάλλιο σε αγώνες Κ1 Premier League κατέκτησε στην Μαδρίτη η Έλενα Χατζηλιάδου. Η Ελληνίδα  καρατέκα κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο  της κατηγορίας της kumite  +68kg  αφού ηττήθηκε στον τελικό από την Καζακστανή Σοφία Μπερούλτσεβα. . Η Ελένα στον πρώτο γύρο  επικράτησε εύκολα με 6-0 κόντρα στην Μποουενς από την Νότια Αφρική, για να ακολουθήσει η νίκη της με 3-0 επί της Χάρβεϊ  από την Αγγλία. Στον τρίτο γύρο επιβλήθηκε με 1-0 επί της Αμπασάλι από το Ιράν και έτσι έφτασε στα ημιτελικά. Εκεί αντιμετώπισε την Αγιάκα Σάιτο που κέρδισε για να φτάσει στον τελικό. Με την κατακτησ του ασημένιου μεταλλίου η Ελενα  προσθέτει σημαντικούς βαθμούς στην μάχη που δίνει για να εξασφαλίσει την πρόκριση της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. η ίδια δηλώνει:"Ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο της Μαδρίτης 🌟 Το 2019 κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο... 🥈Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα , 🥈Παγκόσμιο Μαδρίτης, 🥉Ευρωπαϊκοί αγώνες, 🥉 Παγκόσμιο του Τόκιο και νούμερο ένα (θέση πρόκρισης) στο Ολυμπιακό ρανκινγκ της κατηγορίας μου +68kg 🌟 🙏 Το μετάλλιο αυτό το αφιερώνω στην οικογένεια μου , στην ομάδα μου , στην χώρα μου και όσους με στηρίζουν στον δύσκολο δρόμο μου προς τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2020 🌟 γιατί πίσω από ένα μετάλλιο και ένα χαμόγελο κρύβονται τόσα πολλά που κι όμως δεν με έχουν κάνει ακόμα να πέσω... 💪💪 #stayingstrong"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου