Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

5ος Παγκόσμιος ο Διονύσης Ξένος- Πολλά συγχαρητήρια

Μετά από  σκληρούς αγώνες  ο Έλληνας Πρωταθλητής κατάφερε να κατακτήσει τη 5η θέση στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ανδρών. Ο Διονύσης κέρδισε τους Μπάλτσιους (Λιθουανία), του Τσουνγκ (Χονγκ Κονγκ), του Μπρούνερ (Ελβετία), του Πακ (Ουκρανία) και του Ρίμποφ (Βουλγαρία), ενώ ηττήθηκε από τον Χρυσό Ολυμπιονίκη και Νο1 της Παγκόσμιας Κατάταξης, Στίβεν Ντα Κόστα (Γαλλία) και στο μικρό τελικό με 5-4 από τον Ιάπωνα Σοϊτσίρο κάτω από αντίξοες συνθήκες. 

Ο ίδιος σε σχετική ανάρτηση δηλώνει:"5ος λοιπόν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ηττήθηκα στον μικρό τελικό με 5-4. Τόσο κοντά στο μετάλλιο. Κι όμως ούτε που το άγγιξα εν τέλη. Ίσως ότι πιο απογοητευτικό έχω νιώσει στην αθλητική μου πορεία. Κι όμως, με κάποιον μαγικό τρόπο γνωρίζω ότι εν καιρώ θα με οδηγήσει εκεί όπου οποιαδήποτε νίκη δεν θα είχε τη δύναμη να το κάνει. 

Ανακαλώντας στην μνήμη μου τις σκέψεις και τις πεποιθήσεις που είχα μια δεκαετία πριν, καταλαβαίνω πόσο μακριά έχω ήδη φτάσει. Αν τότε μου έλεγε κάποιος ότι θα μπορούσα ποτέ να είμαι 5ος στον κόσμο στους άνδρες, θα τον έλεγα παρανοϊκό. Και σήμερα, θεωρώ το αποτέλεσμα αυτό ατόφια αποτυχία. Αυτό δείχνει το πόσο έχω διαψεύσει κάθε γενετικό περιορισμό και κάθε νοητικό εμπόδιο που ο μικρότερος εαυτός μου είχε θέσει. 

Πολύ θα ήθελα παρορμητικά να κατηγορήσω τη ζωή που μου φέρεται κάπως αντίξοα. Όμως ξέρω ότι ξέρει τι κάνει. Η ζωή βοηθά αυτούς που βοηθούν τον εαυτό τους. Και ο τρόπος με τον όποιον τους βοηθά δεν είναι πάντα ορατός και άμεσα αντιληπτός. Δεν ήταν προορισμένο καν να είναι χάλκινο, δεν θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος με αυτό το χρώμα. Γι’ αυτό την επόμενη φορά, δεν θα χάσω. Την επόμενη φορά θα είμαι στον μεγάλο τελικό. Όλοι ξέρουν να υπόσχονται για ένα καλύτερο μέλλον, όμως εγώ τηρώ τις υποσχέσεις μου, ειδικά αυτές που κάνω στον εαυτό μου. 

Σας ευχαριστώ όλους για την αμέριστη υποστήριξη σας και κυρίως για την αγάπη σας. Είστε υπέροχοι! 

#DX67"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου