Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Στέφανος Ξένος .....είναι μόνο η αρχή!

No automatic alt text available.
© Xavier Servolle / EKF
2ος ο Στέφανος Ξένος και στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB δηλώνει:
"2ος στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα καράτε στην κατηγορία Νέων Ανδρών -61 κιλά.
Απίστευτα συγκινημένος και χαρούμενος γιατί ένα όνειρο μόλις πραγματοποιηθηκε και νιώθω ότι όλες οι θυσίες και οι κόποι μου ανταμειφθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς και προπονητές μου Nektarios Xenos Μαρίζα Σουμπασάκη για όλα αυτά που έχουν δώσει για εμένα και τον πατέρα μου ξεχωριστά για το απίστευτο coaching.
Ευχαριστώ επίσης και όλα τα παιδιά της Εθνικής που φώναζαν για εμένα και με ανέβαζαν σε καθε αγώνα μέχρι τον τελικό. Αλλά πάνω από όλα το οφείλω στον πιο σημαντικό άνθρωπο στην ζωή μου...στον αδερφό μου Dionisis Xenos που είναι δάσκαλος και ο καλύτερος φίλος μου ταυτόχρονα και χωρίς αυτόν δεν θα είχα καταφέρει τίποτα... Σου υπόσχομαι ότι αυτό εδώ, είναι μόνο η αρχή!
#I_did_it
#2nd_European_Champion_2017
#Just_the_beginning"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου