Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Βικυ Πανετσίδου : Εδώ ανήκω ..

 Η Βίκυ Πανετσίδου προκρίθηκε στον τελικό των -68 κιλών και το μεσημέρι του Σαββάτου (12:35 ώρα Ελλάδας) θα διεκδικήσει το χρυσό μετάλλιο κόντρα στην Ιρίνα Ζαρέτσκα από το Αζερμπαϊτζάν.

Η Ελληνίδα καρατέκα αρχικά απέκλεισε την Λίζα Ράσμουνσεν από την Σουηδία, στη συνέχεια την Βόσνια Ιβόνα Κάβαρ, ακολούθως την Εβελίν Χόλο από την Ουγγαρία και στα ημιτελικά την Τουρκάλα Ελτεμούρ. Τόσο στα προημιτελικά όσο και στα ημιτελικά, αναδείχθηκε ισόπαλη με τις αντιπάλους της, αλλά είχε πάρει τον πρώτο πόντο με αποτέλεσμα να κερδίσει τους αγώνες και το Σάββατο να διεκδικεί μετάλλιο , σε σχετική δήλωση αναφέρει:


"ΤΕΛΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

😭😭😭🤩🤩🤩💪💪💪
Δεν μπορώ να περιγράψω την ευτυχία μου με λόγια! Μετά από όλα όσα πέρασα τα τελευταία χρόνια είμαι τελικά εκεί που ανήκω!
Αυτή είναι μια δικαιολογία 🙏🙏🙏
Το μυαλό μου, το σώμα μου και η ψυχή μου ήταν 1000 % συγκεντρωμένα στον στόχο μου!
Ο στόχος μου δεν έχει τελειώσει ακόμα..
Αυτό το Σάββατο παλεύω για το ΧΡΥΣΟ για μένα και την πατρίδα μου 🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷
Ευχαριστώ ομάδα μου scitecnutrition
Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας ❤️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου