Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Διονύσης Ξένος -Χρυσό μετάλλιο και κορυφή

 Περίμενα αυτή τη μέρα έξι χρόνια. Όσοι ξέρουν την ιστορία μου γνωρίζουν πολύ καλά Στην πρώτη μου συμμετοχή σε πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών! Αυτή είναι η ιστορία μου και μόνο περηφάνεια νιώθω για αυτήν. Η επιμονή είναι μια αξία με την οποία τροφοδοτώ το αίμα μου καθημερινά και η λύτρωση είναι η ανταμοιβή αυτής της επιλογής. Να κυνηγάτε τα όνειρα σας. Το όνειρα είναι η ζωοφόρα δύναμη που κρατά τις ψυχές των ανθρώπων φωτεινές μέσα στο σκοτάδι των απογοητεύσεων. Πάμε όλοι μαζί! Πάμε ΕλλάδαΗ Ελλάδα στην κορυφή. Εκεί που ανήκει!

Αυτό το πρωτάθλημα ήταν ο ορισμός του: «Δούλεψε όσο περισσότερο μπορείς για τη ζωή σου και η ζωή σου θα δουλέψει αντιδραστικά για εσένα». Είναι αμφίδρομη σχέση.

Ξέρω ότι ήσασταν μαζί μου. Σας ευχαριστώ όλους!

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΛΥΤΡΩΣΗ. ΔΙΚΑΙΩΣΗ. 

Δηλώσεις του Ελληνα πρωταθλητή πρίν και μετά το Χρυσό μετάλλιο στο Πανευρωπαικό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου