Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Ηλίας Μουταφτσής: Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που μου έχουν σταθεί δίπλα μου προπονητικά επιστημονικά αλλά και οικονομικά...

Ο Ηλίας Μουταφτσής  δηλώνει στα serraika nea,gr:
«Ενόψει του τουρνουά Karate1 Premier League που θα διεξαχθεί στο Halle της Γερμανίας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που μου έχουν σταθεί δίπλα μου προπονητικά επιστημονικά αλλά και οικονομικά...
Ευχαριστώ το Σερραϊκό μαγαζί Juice Box Natural Bites που κάλυψε ένα μέρος των εξόδων μου για το πρωτάθλημα με ιδιοκτήτες τους κυρίους Νίκο Σολούγκα και Παντελή Κατμαδά. Την Owl Clothes που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έχει αναλάβει την ένδυσή μου. Τον διατροφολόγο μου κύριο Θάνο Μιλούσα για τη στήριξη με το δικό του τρόπο στο κομμάτι της διατροφής μου ώστε να μένω σταθερά στα κιλά της κατηγορίας μου, το Ορθομοριακό Ιατρικό Κέντρο Bio-εξελίξεις Holistic Wellness Center που με πολύ εξειδικευμένο τρόπο και δια μέσω του βιοσυντονισμού του οργανισμού μου να φτάσουμε ακόμη πιο κοντά στους στόχους την καριέρας μου.
Τέλος ευχαριστώ τον φυσιοθεραπευτή μου Νικόλαο Δραγούμη που με την τελευταίας γενιάς συσκευή της Human Tecar έχουμε προλάβει τραυματισμούς αλλά και έχουμε αποκαταστήσει σημαντικά μυοσκελετικά προβλήματα που θα εμπόδιζαν την προετοιμασία μου. Ευχαριστώ όλους θερμά εκ των προτέρων»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου