Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Γιώργος Τζάνος :..Ας ανεβάσουμε την χώρα μας και πάλι εκεί που της αξίζει !!!....

Image may contain: 1 personΟ Γιώργος Τζάνος στον λογαριασμό του στο Fb  δηλώνει:
"Ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα μηνύματα σας και για την δύναμη που μου δίνετε .
Θελω επίσης να συγχαρώ για την προσπάθεια ,όλα τα παιδιά της Ελληνικής μας Ομάδας και να τους ευχαριστήσω θερμά που ήταν δίπλα μου και με στήριξαν μέχρι τέλος, καθώς και να ζητήσω συγγνώμη από τα παιδιά που αγωνίστηκαν προχτές , στα οποία δεν καταφερα να ειμαι δίπλα τους να βοηθήσω κ εγω , καθώς έφτασα αργά και αρκετά κουρασμένος.
Πρέπει να κατανοήσουμε ότι είναι σημαντικό να είμαστε όλοι ενωμένοι και αγαπημένοι, μόνο αυτό μετράει.
Και αυτό είναι που μένει χαραγμένο στην μνήμη μας , μετά από χρόνια.
Ήμουν τυχερός καθώς πρόλαβα να ζήσω πολλές ομορφες στιγμές με την παλιά εθνική μας ομάδα ,στην οποία κάποτε ήμουν ο μικρότερος και στην φετινή εθνική ομάδα στην οποία δεν είμαι πλέον ο μικρότερος.
Δεν πρέπει να αφήνουμε τίποτα και κανέναν να μας διαχωρίζει από την αγάπη, τους φίλους , τους συνανθρώπους, τους συναθλητές, τους προπονητές, τους δασκάλους και τους συναδέλφους μας . Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την αγάπη και την φιλία.
Ας ανεβάσουμε την χώρα μας και πάλι εκεί που της αξίζει !!!
Σας ευχαριστώ πολύ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου