Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Ελενα Χατζηλιάδου :.....η μεγαλύτερη νίκη είναι το όνομα και η ιστορία που αφήνεις πίσω σου.

Εκτός ολυμπιακών αγώνων η παγκόσμια πρωταθλήτρια και Νο 8 στο παγκόσμιο ranking Ελενα Χατζηλιάδου. Η WKF έδωσε τη wild card στο  No 9 και στο No 23 στο ranking και πιο συγκεκριμένα σε Καζακσταν και Αλγερία. Αναμένουμε τις αντιδράσεις της Ελληνικής ομοσπονδίας και διαβάζουμε στο προσωπικο της προφίλ:

 "Χθες ανακοινώθηκαν και οι τελευταίοι Olympians από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καράτε !Είχα μία ελπίδα κάπου μέσα μου ότι θα μου δώσουν την Κάρτα... Έποιασα πάλι τον εαυτό μου για 2η φορά να ψάχνει το όνομα του στην Λίστα , να βλέπει δυο ονόματα πιο χαμηλά από εμένα στην βαθμολογία και να αναρωτιέται το Γιατί !Τραγική ειρωνία πάλι έπρεπε να οδηγήσω για να φτάσω σπίτι μου. Ο δρόμος του γυρισμού ήταν πιο μακρινός και πιο δύσκολος από ποτέ !Έκανα άπειρες σκέψεις και ένιωσα άπειρα συναισθήματα όπως ποτέ άλλοτε !Αλλά τελικά ξέρετε τι κατάλαβα ? Ποιος τίτλος είναι αυτός που αξίζει πιο πολύ ? Ένας τίτλος από ένα θεσμικό πρωτάθλημα ή ένας τίτλος που σου δίνει ο κόσμος ? Λαμβάνω τα μηνύματα σας και από τα κλάματα δεν έβλεπα καθαρά τι μου γράφατε....Σήμερα κατάλαβα... Τελικά η μεγαλύτερη νίκη είναι το όνομα και η ιστορία που αφήνεις πίσω σου. Αν αυτή είναι άξια να την διαβάζει και να παίρνει κίνητρο κάποιος... Αν αυτή είναι ο λόγος που κάποιος πραγματοποιήσει το δικό του όνειρο... Αν αυτή αλλάξει το μέλλον προς το καλύτερο... Αν αυτή ωθήσει κάποιους να θυμώσουν με όλα τα κακά του Σήμερα και να αγωνιστούν για ένα καλύτερο ΑΥΡΙΟ !!!. . Όπως λέει ο πατέρας μου, θα μαζέψω τα κομμάτια μου και θα ΣΗΚΩΘΩ ! Δεν ξέρω τι θα επιλέξω για το μέλλον αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι υπόσχομαι να αγωνιστώ για το άθλημα που πρεσβεύω και όχι μόνο ! Υπόσχομαι ένα καλύτερο μέλλον για τα όνειρα των παιδιών σας ! 💪🌟☝️🇬🇷"

Δείτε το ranking ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου