Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Με 5 μετάλλια επιστρέψαν οι Αθλητές για τους Spartan Warriors από το Μαυροβούνιο

 5 μετάλλια για τους αθλητές που συμμετείχαν στην αποστολή των Spartan Warriors  στο διεθνές κύπελλο καράτε «38 OSLOBODJENJA PODGORICE».
Σε ανάρτηση στο FB o Νικος Γιδάκος αναφερει:
"Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μου για την επιτυχία τους στο διεθνές κύπελλο καράτε "OSLOBODJENJA PODGORICE"στο Μαυροβούνιο . Επίσης ένα μεγάλο μπράβο στους γονείς που είναι στήριγμα στα παιδιά τους, σε αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε. Έτσι ξεκίνησα και εγώ τα πρώτα μου βήματα πάντα με τον πατέρα μου δίπλα μου. Με κάνατε περήφανο άλλη μία φορά. Αναλυτικά :
Βαρσος ασημένιο μετάλλιο
Ορφανος ασημένιο kumite Και χάλκινο kata
Κολένης χάλκινο μετάλλιο
Στεργιωτης χάλκινο μετάλλιο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου