Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Βικυ Πανετσίδου: Το να είσαι καλός αθλητής δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορείς να είσαι και καλός δάσκαλος

Πανετσίδου: «Στόχος μου είναι να εμπνέω»Μια σεζόν ολοκληρώθηκε, μια νέα ξεκινά για τη Βίκυ Πανετσίδου. Η «Ιέρεια» του ελληνικού καράτε θα ταξιδέψει σήμερα στη Γερμανία για ένα σεμινάριο κούμιτε με τη συμμετοχή νέων παιδιών.

Το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Μαϊου η πρωταθλήτρια του Πανημαθιακού θα βρίσκεται στο πανέμορφο Χάλε της νότιας Σαξονίας για να διδάξει τα μυστικά του αθλήματος που υπηρετεί πιστά εδώ και πολλά χρόνια.

«Ειναι όμορφο να βλέπεις τους κόπους σου  να ανταμείβονται εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Το να είσαι καλός αθλητής δεν σημαίνει απαραίτητα ότι μπορείς να είσαι και καλός δάσκαλος. Νιώθω πολυ χαρούμενη  που για φέτος εχω κλείσει 4 σεμινάρια (2 στην Αμερική, 1 στην Ελλαδα, 1 Γερμανία) και ειμαι σε συζήτηση για αλλα 2 (Ουγγαρία, Ολλανδία). Αξιζει να σημειωθεί οτι ειναι πολυ λίγες οι γυναίκες που καλούνται να διδάξουν κούμιτε σε χώρες εκτός της δικης τους. Όπως εχω πει και στο παρελθόν, στοχος μου δεν ειναι μονο να παίρνω μετάλλια αλλα και να εμπνέω ανθρώπους γύρω μου να γίνονται καλύτεροι σε αυτο που κάνουν» δήλωσε ο Πανετσίδου στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Μετά το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Κοτζαέλι, η Ελληνίδα καρατέκα προετοιμάζει τα πλάνα της για νέα σεζόν: «Η αληθεια ειναι οτι μέχρι και τον Νοέμβριο εχω να κανω πολλα ταξίδια που έχουν να κάνουν με αγωνες καρατε 1, σεμινάρια και προπονητικά καμπ. Φυσικα ανάμεσα στα σχέδια μου ειναι και η ξεκούραση που μου ειναι ακρως απαραίτητη».πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
πηγη:sportotal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου