Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Αλεξάνδρα Παππά:Να θυμάστε πως τα όνειρα δεν έχουν ημερομηνία λήξης..να τα κυνηγάτε μέχρι να πραγματοποιηθούν

Image may contain: 1 person, standingΣτον προσωπικό της λογαριασμό στο fb διαβάζουμε:
"Δυστυχώς δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες...κάποιες φορές κερδίζουμε κ κάποιες μαθαίνουμε...!
Δεν θα έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις απο αυτό το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα αλλά χαίρομαι που για μια ακόμη χρονιά είμαι υγιής κ βρέθηκα ανάμεσα στις καλύτερες αθλήτριες της Ευρώπης εκπροσωπώντας τη χώρα μου.
Ευχαριστώ όλους όσους με εμπιστεύτηκαν κ συγγνώμη που δεν κατάφερα να σας ικανοποιήσω αλλά όταν κάνεις πρωταθλητισμό, όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα.
Συγχαρητήρια στον George Tzanos B για την 5η θέση,στην Έλενα Χατζηλιάδου και στον Lefteris Konstantakopoulos για την 7η θέση και σε όλη την ομάδα μου για τις προσπάθειές τους και πάνω απ'όλα για το ήθος τους!
Ευχαριστώ πολύ την οικογενειά μου,τον Alexandros Kladis και τους δασκάλους μου Nektarios Xenos και Μαρίζα Σουμπασάκη για την στήριξή τους όλο αυτό το διάστημα,τον προπονητή της Εθνικής μας Ομάδας Stelios Skarogiannis και τον φυσικοθεραπευτή μας Sotiris Goule που ήταν συνεχώς στο πλευρό μας και φρόντιζε για την αποκατάστασή μας.
Δε θα μπορούσα να ξεχάσω
τον απίστευτο χορηγό μου Filotas Papadakos Safe House και την καλύτερη εταιρεία συμοληρωμάτων Myprotein για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου και υπόσχομαι για μια καλύτερη συνέχεια👊
Και κάτι τελευταίο...
Να θυμάστε πως τα όνειρα δεν έχουν ημερομηνία λήξης..να τα κυνηγάτε μέχρι να πραγματοποιηθούν 😉🇬🇷👊
#eurokarate2017 #teamgreece #safehouseiseverywhere #TeamMYP #keepgoing #neverstopdreaming #everythinghappensforareason"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου