Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Μαργαρίτα και Ντόρα Κολινάκη: Εύχομαι να φτάσουν τη Γαλανόλευκη Σημαία μας όσο πιο ψηλά μπορούν!!! και υπόσχομαι να βάλω τα δυνατά μου για να σας κάνω υπερήφανους.

Image may contain: 3 people, people smiling, people standing and closeup

Στον προσωπικό λογαριασμό στο FB της Μαργαρίτας Κολινάκη διαβάζουμε:
"Έφτασε η μέρα για ένα ακόμη ταξίδι που καλείτε να πραγματοποιήσει η Ελληνική αποστολή εκπροσωπώντας την Ελλάδα μας στο 52ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καράτε που θα διεξαχθεί στη βορειοδυτική Τουρκία στην επαρχία Κοτζαέλι.
Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα γιατί δυστυχώς δεν θα μπορέσω να αγωνιστώ με το ομαδικό μας φέτος, λόγω προσωπικών υποχρεώσεων, Οικονομικών προβλημάτων αλλά ιδιαίτερα σωματικών λόγων επειδή έχω τραυματιστεί.
Όσο πλησιάζουν οι μέρες των αγώνων αισθάνομαι λύπη που δεν θα μπορέσω να αγωνιστώ, γιατί αυτές τις στιγμές που ζήσαμε πέρισυ στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα μαζί με τα κορίτσια την Ντόρα Κολινάκη και την Αλεξάνδρα Παππά φθάνοντας στο μικρό τελικό ανάμεσα στα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου κατακτώντας εν τέλει τη 5η θέση με το ομαδικό μας, δεν τις αλλάζω με τίποτα και νιώθω πολύ περήφανη και ευλογημένη που καταφέραμε να διακριθούμε ανάμεσα σε κορυφαίες ομάδες γυναικών και που επίσης χάρη σ'αυτή τη νίκη καταφέραμε να κατακτήσουμε το "Άνευ" για τη Γυμναστική Ακαδημία Αθηνών.
Σημειώνω ξανά πως είμαστε πάντα ευγνώμων στους δασκάλους μας γιατί χάρη στη βοήθεια τους ένα όνειρο μας πραγματοποιήθηκε!
Όσον αφορά τώρα το ομαδικό ΚATA γυναικών κ τη προετοιμασία μας, θα συνεχίσουμε το έργο μας με υπομονή κ επιμονή μέχρι να γίνει το μεγάλο μας όνειρο πραγματικότητα!
Εύχομαι στους συναθλητές μου να καταφέρουν να ξεπεράσουν τους εαυτούς τους και να ζήσουν ξανά αυτες τις απερίγραπτες στιγμές, του να διεκδικούν μετάλλιο και να φτάσουν τη Γαλανόλευκη Σημαία μας όσο πιο ψηλά μπορούν!!!
Καλό ταξίδι και καλή επιτυχία σε όλη την Εθνική Ομάδα μου και ιδιαίτερα στην δίδυμη αδερφή μου Ντόρα Κολινάκη που μας εκπροσωπεί στο ατομικό KATA γυναικών, στην κολλητή-αδερφή μου Alexandra Pappa που μας εκπροσωπεί στο KUMITE γυναικών -55kg καθώς και στον "αδερφό" μου Dionisis Xenos που θα μας εκπροσωπήσει μαζί με τους πρωταθλητές Ελλάδος στο Ομαδικό KUMITE Ανδρών.
Καλη επιτυχία Ελλάδα 💙
Off to Kocaeli ✈
Good Luck Greece💙 #EuropeanChampionship2017 #nationalGreTeam #TeamHellas👊🔵⚪
Υ. Γ Η προετοιμασία μου για ακομη μια φορά έλαβε τέλος. Θέλω να ευχηθώ σε όλη την Εθνική ομάδα καλη επιτυχία και να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους ήταν πραγματικά δίπλα μου!
Επίσης προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω δημόσια την Ε.Λ.Ο.Κ που με εμπιστεύτηκε να γίνω για ακόμη μια φορά μέλος της Εθνικής ομάδας εκπροσωπώντας τη χώρα μου και υπόσχομαι να βάλω τα δυνατά μου για να σας κάνω υπερήφανους.
Με εκτίμηση
Ντόρα Κολινάκη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου