Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Ο Δημήτρης Ρήγας δηλώνει για την 5η θέση στο Παγκόσμιο στην Ισπανία

Image may contain: 1 personΟ Δημήτρης Ρήγας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Fb δηλώνει:
"5ος στο Παγκόσμιο στην Ισπανία
Επιτέλους μετά από αρκετά πρωταθλήματα και αγώνες κατάφερα να ολοκληρώσω ένα μέρος του ονείρου μου.
Για αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω, τους δύο μου προπονητές, Νεκτάριο Ξένο και Μαρίζα Σουμπασάκη, που πίστεψαν σε μένα από την αρχή και χωρίς αυτούς δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι τώρα. Τον Dionisis Xenos,με τον οποίο πήγα στο πρώτο μου ευρωπαϊκό και από εκεί ξεκίνησαν όλα. Έχουμε κάνει ατέλειωτες ώρες προπόνησης, μου έχει δώσει αμέτρητες συμβουλές και είναι ένας άνθρωπος που θα είμαι πάντα ευγνώμων για όσα έχει κάνει ως τώρα. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στο Stefanos Xenos για τις πολύτιμες συμβουλές του κατά τη διάρκεια των αγώνων μου. Επίσης να σημειωθεί ότι του αξίζουν πολλά περισσότερα από όσα έχει κατακτήσει ως τώρα και είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα έρθουν.
Πολλά ευχαριστώ θα ήθελα να πω και στους 3 εθνικούς προπονητές, ιδιαίτερα στο δάσκαλο μου που καθόταν στη καρέκλα από πίσω και πάλευε μαζί μου μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, και τους 2 ακόμα προπονητές, για Syllas Giannis και Φώτη Λεκάκο, για την ενθάρρυνση τους πριν τους αγώνες.
Επίσης, δεν έχω λόγια να πω για όλα τα παιδιά της εθνικής για το υπέροχο κλίμα που δημιούργησαν στη διάρκεια που έπαιζα.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Panagiotis Tsalas ο οποίος με ενα πρόγραμμα διατροφής με βοήθησε στο να χάσω και έπειτα να διατηρήσω τα κιλά μου για αυτο το πρωτάθλημα.
Ελπίζω σε μια ακόμα καλύτερη συνέχεια! #karate #worldchampionship"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου