Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Εκαναν την αρχή και συνεχίζουν δυναμικά στον Πιερικό ΑΣΜΑ ¨Μαξιμος"

 Οι αθλήτριες μας Αθανασια Παγωνίδου και Διώνη Φυντριλάκη  μετά το χάλκινο μετάλλιο και την 5η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα καράτε την προηγούμενη εβδομάδα , συμμετείχαν στο πρώτο τους επίσημο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στην Σλοβενία τις προηγούμενες ημέρες 17-19/11 

Φτάσαμε κοντά στα μετάλλια με την Αθανασία Παγωνίδου , να αγωνίζεται έως τον 4ο αγώνα του Προημιτελικού, όπου έχασε στα σημεία από την Βουλγάρα αθλήτρια που νικήσαμε λίγους μήνες πριν σε διεθνές τουρνουά. 

Συγχαρητήρια στα κορίτσια μου για την αγωνιστική τους προσπάθεια και για την εξέλιξη που σημειώνουν όλους αυτούς τους μήνες μέσα από απαιτητικές προπονήσεις και τις αγωνιστικές διοργανώσεις που συμμετείχαν. 

Το πιο σημαντικό για εμένα ως προπονήτρια τους είναι να κάνουν την αρχή με την συμμετοχή τους σε αγωνιστικές διοργανώσεις και να αποκτήσουν εμπειρίες γιατί έτσι φτιάχνονται οι μεγάλοι αθλητές. 

Για να γίνει αυτό εφικτό, συνέβαλαν χορηγοί και κάπου εδώ θέλω να εκφράσω την βαθιά μου ευγνωμοσύνη για την στήριξη και την εμπιστοσύνη στο όραμα μας 🙏 Είμαι βαθιά συγκινημένη που μπορώ να παρέχω στους αθλητές μου, όσα εγώ άργησα παρά πολύ να έχω.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς , ComoCare , interka.newhome , Ντρούφλιας Φυσικά Πετρώματα 

και την Olympus Sport  για την στήριξη των αθλητών μας για να εκπροσωπήσουν το εθνόσημο , τον τόπο μας και τον σύλλογο μας. 

Τα καλύτερα έρχονται ✌️💫

δήλωσε η Ελληνίδα πρωταθλήτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου