Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023

Βίκυ Πανετσίδου: Νιώθω πλήρης

The end of the beginning!! ❤️💪

Από που να πρώτοξεκινήσω!!

Αρχικά θα πρέπει να κάνω πολλά post για να χωρέσω τα συναισθήματα, τις σκέψεις αλλά και τις αξέχαστες στιγμές μου !😅

Κατά τη διάρκεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος από 14 έως 21 ετών στην πόλη μου Βέροια, γέμισα από συναισθήματα και συγκίνηση! 🥲

Μετά από 25+ χρόνια καριέρας στο άθλημα που τόσο αγαπώ ήρθε η ώρα να “κρεμάσω τα γάντια μου” στο αγωνιστικό κομμάτι σε ατομικό επίπεδο!!💔

Πολλοί με ρωτάτε γιατί; Κάποιοι μου είπαν “κρίμα δε θέλαμε να σταματήσεις”! 

Πιστέψτε με ούτε εγώ!! Η αλήθεια είναι πως είμαι έτοιμη να παίξω αύριο κιόλας σε αγώνες υψηλού επιπέδου! 😜

Για τον κάθε αθλητή όμως έρχεται η στιγμή που δεν αντέχει άλλο, που πολύ απλά έκλεισε ο κύκλος του.

Πέρυσι πριν κατακτήσω το τελευταίο μου Ευρωπαϊκό μετάλλιο κάτι έκανε το κλικ μέσα μου και είπα “αυτό είναι το τελευταίο μου ευρωπαϊκό”.

Και τα κατάφερα! 

Είναι πολύ σημαντικό όμως για έναν αθλητή να ξέρει πότε σταματάει και να το κάνει με το κεφάλι ψηλά!💪

Όλα αυτά τα χρόνια έζησα απίστευτες καταστάσεις που θα μου μείνουν χαραγμένες στην ψυχή. 

Ένα είναι το μόνο σίγουρο, αν ξαναγεννιόμουν θα επέλεγα ακριβώς το ίδιο άθλημα, θα έκανα ακριβώς τις ίδιες θυσίες και θα κυνηγούσα τα ίδια ακριβώς όνειρα! 

Γι’αυτό και νιώθω πλήρης! 💪🙏

Δηλώσεις της Ελληνίδας πρωταθλήτριας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου