Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Δηλώσεις του Γιώργου Τζάνου για την 3η θέση στο Πανευρωπαικό

Σας ευχαριστώ θερμά όλους μέσα απ την καρδιά μου .
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά της εθνικής ομάδας που συνεχίζουν να αγωνίζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες .
Ο στόχος μου ήταν το χρυσό μετάλλιο , δυστυχώς δεν ήρθε, άλλα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος καθώς φέτος είναι το 9ο συνεχόμενο Ευρωπαϊκό μετάλλιο που κατακτώ στην κατηγορία των Ανδρών από το 2008
Το αφιερώνω στην χώρα μου και την οικογένεια μου και με αφορμή την γιορτή της μητέρας , στην μητέρα μου
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την αγάπη και την στήριξη σας .
Ευχαριστώ τον Δάσκαλο μου Αρης Κραββαριτης και Κώστα Γκουβουση
Επίσης τον Γιάννη Κανέλη
Τον αδερφουλη μου Dimitris Triantafyllis B
Also thanks Junior Lefevre
Και όλους τους συναθλητές μου.
Καθώς και την Ελοκ ,την Ορθομοριακή διατροφή , τον κ. Μηνούδη ,τον κ. Τζελάλη κ Πέτρο Σκοπελιτη , το biofit George Vavetsis τον κ. Λαμπρο Λίτο τον δάσκαλο Panagiotis Senteris , την οικογένεια μου Sofia Tsouti και την κοπέλα μου Τατιάνα Tatiana Moldovanidh για την στήριξη και την αγάπη τους.
Τέλος το αφιερώνω στην σχολή μου και τους μαθητές μου

πηγη:FB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου