Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Δηλώσεις του Διεθνή διαιτητή Νίκου Πανετσίδη κατά την αναχώρηση για το Πανευρωπαικό

ΠΑΝΗΜΑΘΙΑΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΡΑΤΕ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΒΙΚΥ ΠΑΝΕΤΣΙΔΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΒΑΡ ΠΑΡΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 51o  ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΔΡΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2016 ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΠΕΛΙΕ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ 5 – 8 ΜΑΪΟΥ
Ο ΒΕΡΟΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΕΤΣΙΔΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ Α’,  Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Τα καθήκοντά του ως Διαιτητής καλέστηκε να εκτελέσει ο Βεροιώτης Νίκος Πανετσίδης στη μεγαλύτερη και σημαντικότερη διοργάνωση του καράτε στην Ευρώπη, στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ανδρών Γυναικών που θα διεξαχθεί στον Μονπελιέ της Γαλλίας από 5 – 8 Μαϊου.
Με τους δύο κορυφαίους αθλητές μας,  Βίκυ Πανετσίδου 7 φορές πρωταθλήτρια Ευρώπης στο KUMITE στα – 68 kg και Κλέβαρ Πάρη πρωταθλητή Ελλάδος στα ΚΑΤΑ,  να συμμετάσχουν σ αυτό το πρωτάθλημα μετά από σκληρή προετοιμασία ενός χρόνου, ευελπιστούμε σε μία διάκριση.  Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και τους δηλώνουμε πως όλοι οι κάτοικοι της Ημαθίας νιώθουμε υπερήφανοι για την  συμμετοχή τους σ αυτές τις κορυφαίες διοργανώσεις.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΕΤΣΙΔΗΣ: Είμαι πολύ υπερήφανος για τον Πανημαθιακό Α.Σ. Καράτε γιατί είναι πάντα στην κορυφή και αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής οικογενειακής δουλειάς, άψογης συνεργασίας, ήθους, πειθαρχίας, συνεχής εκμάθησης κι εξέλιξης προπονητών και αθλητών. Τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Δουλεύουμε πολύ σκληρά κι ανταμειβόμαστε με τα μετάλλια που κατακτάμε αλλά προπάντων με την αγάπη και τη στήριξη όλου του κόσμου και ιδιαίτερα των γονέων των αθλητών μου. Μετά από τις τεράστιες επιτυχίες του Συλλόγου μας σε όλα τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα όλων των κατηγοριών, σειρά έχει τώρα, το πανευρωπαϊκό.  Εύχομαι καλή επιτυχία στους μαθητές μου Βίκυ Πανετσίδου και Κλέβαρ Πάρη και πιστεύω πως μια θέση στο βάθρο τους ανήκει δικαιωματικά. Όσο για εμένα προσωπικά, η οικογένειά μου, το καράτε, οι μαθητές μου και η Διαιτησία είναι όλη μου η ζωή. Μαζί με τον καρδιακό μου φίλο, συνάδελφο διακεκριμένο προπονητή και Παγκόσμιο Διαιτητή Α’ Γκορέζη Παναγιώτη θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, προσπαθώντας να διατηρήσουμε τον τίτλο που μας αποδόθηκε ως δύο, από τους καλύτερους Διαιτητές της Ευρώπης. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλη την ελληνική αποστολή και στους Έλληνες πρωταθλητές μας. Θα ήθελα όμως να πω κι ένα μεγάλο μπράβο κι ευχαριστώ από καρδιάς, στην  Ελληνική Ομοσπονδία Καράτε στην οποία ανήκω, για τον αγώνα που κάνει και το έργο της!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου