Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Δηλώσεις του Σπύρου Μαργαριτόπουλου για την 5η θέση στα +84kg

Spyros Margaritopoulos at Belambra Clubs Sélection - La Grande Motte - "Presqu'île du Ponant".
18 hrs · Instagram · 

European Karate Championship 2016 France. 
Αρχικά πολλά συγχαρητήρια στον συναθλητή μου George Tzanos A για το χάλκινο μετάλλιο, στην Έλενα Χατζηλιαδου και κορίτσια του ομαδικού κατα για την κατάκτηση της 5ης θέσης αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά της ομάδος για την συμμετοχή και αγωνιστικότητα τους. Eγω από πλευρας μου, ήμουν πολύ κοντά στο μετάλλιο αυτή τη φορά με δυο ήττες απο τον πρωταθλητή της κατηγορίας Γερμανό (1-0) και στο τελικό ρεπασαζ από το Γαλλο (5-3). Κάποια λάθη και κάποιες αδικίες απο πλευράς διαιτησίας δυστυχώς δε με άφησαν να ανεβω στο βάθρο μένοντας για άλλη μια φορά στη 5 θέση. Είναι η πρώτη αποστολή που είμαι ο μεγαλύτερος ηλικιακά αθλητής της ομάδας (φτάσαμε και σε αυτό το σημείο tongue emoticon ) και μου φαίνεται σα χθες που ήμουν ο μικρότερος. Μέτα από πολλές χάρες άλλα και πίκρες στην όλη μου καριέρα στο καράτε νιώθω την ανάγκη να σας πω πως θα συνεχίσω να αγωνίζονται. 
Το οφείλω αρχικά στον εαυτό μου και σε όλους όσους πιστέψατε και συνεχίζετε να πιστεύετε σε μένα. Ευχαριστώ πολύ το δάσκαλο μου Γιάννη Κανέλλη αλλά και το προπονητή της εθνικής Kostas Gouvousis που είναι δίπλα μας όχι μόνο σα προπονητής αλλά και σαν άνθρωπος. Επίσης το φίλο Konstantinos Bousoulas που πάντα έρχεται να με βοηθήσει στη προπόνηση μου. 
Το χορηγό μου Χρήστο Γιωτη και τα Captain's Spices που είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια. 
Ακόμη την οικογένεια μου που με αγαπούν και με στηρίζουν σε όλες μου τις αποφάσεις και κυρίως τη γυναίκα μου Georgia Rozi που κάθε φορά με ωθεί να αγωνίζομαι και σβήνει τη κάθε μου αμφιβολία. Τέλος όλους τους μαθητές, φίλους από τη σχολή μου αλλά και από Δανία για τη θετική ενέργεια που μου στέλνουν κάθε φορά.
 Ειλικρινά νιώθω τυχερός και ασταμάτητος που έχω όλους όσους ανέφερα δίπλα μου.
 Συνεχίζουμε λοιπόνsmile emoticon
‪#‎karate‬ ‪#‎tokaido‬ ‪#‎thebrotherhood_mft‬ ‪#‎lovecompeting‬ ‪#‎keepwalking‬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου