Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Η Κατερίνα Πλαστράκη απο το Stade Pierre de Coubertin δηλώνει

Η Κατερίνα Πλαστράκη μετά την συμμετοχή της στο Open de Paris δηλώνει στον προσωπικό της λογαριασμό στο FB at Stade Pierre de Coubertin.
3 hrs · Paris, France :.

"Τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα θέλουμε! Επιστροφή από το Παρίσι χωρίς κάποιο μετάλλιο αλλά με όμορφες εμπειρίες και γεμάτη πείσμα για σκληρή δουλειά...
Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στηρίζουν σ' αυτο που κάνω γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να συνεχίζω, τον δάσκαλο μου Kostas Papadopoulos που με βοηθάει καθημερινά και πιστεύει σε μένα πιο πολύ από τον κάθενα, δίνοντας μου δύναμη να προχωράω, τον φυσικοθεραπευτη μου Niko Laos που με βοηθάει να είμαι έτοιμη σωματικά πριν από κάθε αγώνα και φυσικά εσένα Nikos Makronasios που είσαι δίπλα μου ακόμη και όταν είσαι μακριά!!!❤
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητες μου για την προσπάθεια τους σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση!
Η νέα αγωνιστική χρόνια μόλις ξεκίνησε και εγώ είμαι έτοιμη να αντιμετώπισω την κάθε προκλιση...
Next stop πανελληνίων γυναικών! "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου