Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Ο Νίκος Κοσμάς δηλώνει για την επιτυχία του

Image may contain: 1 person, smiling, beard and outdoorΟ Νίκος Κοσμάς στον προσωπικό του λογαριασμό στο FBδηλώνει για την επιτυχία του :
"3rd PLACE at Karate1 in Toledo! 😁✌️
Μετά από 6 αγώνες,με 5 νίκες και 1 ήττα κατέκτησα την 3η θέση στο βάθρο αυτή την φορά.
Ήθελα πολύ να επιστρέψω στα μετάλλια σε μεγάλες διοργανώσεις και παρ όλο που το 2017 δεν είχε ξεκινήσει με τον καλύτερο τροπο για μένα,επιτέλους αυτή η στιγμή ήρθε!
Συγχαρητήρια και στον συναθλητή μου George Tzanos A για την επιτυχία του!
Πραγματικά είναι τόσο πολλοί αυτοί που θέλω να εύχαριστησω αυτήν την στιγμή που δεν ξέρω από που να πρωτοξεκίνησω.
Καταρχάς να ευχαριστήσω για πολλοστή φορά τους προπονητές μου (που μετά από τοσο χρόνια είναι πλέον οικογένεια για μένα) Μαρίζα Σουμπασάκη Nektarios Xenos.
Τους χορηγούς μου που χωρίς αυτούς δεν θα ήταν δυνατόν να ακολουθώ τα όνειρα μου...Τον Theodoros Kalousos με την Kalousos Medical Equipment και την Vinyl Art Clothing και τον Georgiou Nikolas .Τον φυσικοθεραπευτή μου Μανος Παπαμανωλης και τον Sotiris Goule για τις υπέροχες μαλάξεις πριν και μετά από κάθε πρωτάθλημα.
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναθλητές μου που ήταν εκεί και στήριξαν την προσπάθεια μου σήμερα.Οπως και στον μικρό μου αδερφό Dionisis Xenos που πολλές φορές πιστεύει στις δυνατότητες μου πιο πολυ και από ότι εγώ ο ίδιος.
Ευχαριστώ την οικογένεια μου για όλη την στήριξη όλα αυτά τα χρόνια,όσο και όλους εσάς για τα υπέροχα μηνύματα που λαμβάνω και είστε εκεί στα εύκολα και στα δύσκολα.
Ευχαριστώ θα πω και σε αυτούς που κατα διαστήματα με έφεραν στα "δύσκολα"...αλλά τελικά απλά με έκαναν πιο δυνατό! 😉💪
Υ.Γ. Καλό καλοκαίρι σε όλους σας.Να περάσετε όμορφα.Θα τα ξαναπούμε αγωνιστικά από Σεπτέμβρη με περισσότερη όρεξη και νέους στόχους! ☺️
#Karate1 #wkf #Toledo #Kalousos #VinylArtClothing #TeamKosmas"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου