Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Βράβευση για την Ελενα Χατζηλιάδου στην Γερμανία για τις διακρίσεις της με τα Ελληνικά χρώματα!

Image may contain: 2 people, people smilingImage may contain: 3 people, people smiling, people standingΤιμητική βράβευση για την Ελληνίδα πρωταθλήτρια Ελενα Χατζηλιάδου στη Βόννη απο το Γερμανικό κράτος για τις διακρίσεις της με την Ελλάδα και στον προσωπικό της λογαριασμό δηλώνει:
"Τιμητική βράβευση προς το πρόσωπο μου για τις αθλητικές μου διακρίσεις από το Παγκόσμιο και Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα αγωνιζόμενη με τα ελληνικά χρώματα του 2016.
No automatic alt text available.Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and indoorΕίμαι πολύ συγκινημένη και χαρούμενη που μετά από τόσες διακρίσεις στην ζωή μου και από τόσο κόπο και ιδρώτα η κυβέρνηση της πόλης της Βόννης μου δίνει αυτήν την τιμή και με στηρίζει στον αγώνα μου ακόμα και αν δεν αγωνίζομαι με τα γερμανικά χρώματα.
Τελικά στη τελική ότι αξίζεις παίρνεις ....
ίσως μετά από πολύ καιρό προσπάθειας και αγώνα και ίσως από κάποιους που ποτέ δεν περίμενες.
#staystrong #keepgoing 🙏💪
#karate #sportawards
#trionzellas #BushidoBonn"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου