Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Μιχάλης Σερεμετάκης: Αργυρό μετάλλιο και "Χαμηλό προφίλ, σκληρή προπόνηση και θα έρθουν τα θεμιτά αποτελέσματα"

Image may contain: 3 people, people standing and shoes"Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανδρών - Γυναικών 2018!
Η Πρώτη μου συμμετοχή στην κατηγορία των - 84kg τελείωσε, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο, φτάνοντας στον τελικό της κατηγορίας όπου ηττήθηκα στις λεπτομέρειες με τελικό σκορ 1-0. Είμαστε ακόμα στην αρχή. Χαμηλό προφίλ, σκληρή προπόνηση και θα έρθουν τα θεμιτά αποτελέσματα. Ευχαριστώ πολύ τον Δάσκαλο μου Fotis Lekakos και τον Vasilis Triantafillos για την άψογη συνεργασία που είχαμε. Επόμενος στόχος: K1 SeriesA Salzburg.
Υ. Γ: ευχαριστώ πολύ τον αδελφό μου - στήριγμα μου Βαγγελης Σερεμετακης που ήταν όλη την ώρα δίπλα μου!!!."Δηλώσεις του Μιχάλη Σερεμετάκη στο FB για την συμμετοχή του στο Πανελλήνιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου