Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

Διονύσης Ξένος: Τα καλύτερα έρχονται , σύντομα...

Image may contain: 1 personΟ Ελληνας Καρατέκα No 15 στη παγκόσμια κατάταξη δήλωσε μετά το Κ1 στο Τοκιο στον λογαριασμό του στο FB:
"Μετά από 3 καράτε 1 μέσα σε ένα μήνα, πραγματικά νιώθω πανευτυχής που έχω βρει τον εαυτό μου πίσω και πάλι, και με ένα ανανεωμένο στυλ παιχνιδιού... Έχοντας χάσει στα 3 αυτά τουρνουά από τα νούμερα 2, 4 και 7 της παγκόσμιας κατάταξης και έχοντας κερδίσει πολλούς απο τους καλύτερους αθλητες των 67 κιλών στον κόσμο, νιώθω ευγνώμων για όσες δυσκολίες πέρασα το πρώτο εξάμηνο του 2018 αγωνιστικά.. Μια από τις χειρότερες φάσεις της ζωής μου, αν όχι η χειρότερη, κι όμως με δίδαξε τόσα πολλά... που νιώθω ότι όντως έγινε για ένα καλύτερο μέλλον...
Γυριζοντας από Τοκυο, αντιλαμβάνομαι ότι έχω «γκρινιάξει» πολύ λίγο συγκριτικά με αλλες φορες που δεν κατάφερα να είμαι στο βάθρο ενώ εκείνη την ημέρα ήμουν πραγματικά για μετάλλιο και με το παραπάνω.. Ισως γιατί ξέρω τι θα ακολουθήσει..! Το ότι επέστρεψα στις αγωνιστικές μου επιδόσεις χάνοντας ΜΟΝΟ από κορυφαίους, είναι μόνο η αρχή... Έρχεται ακόμα πιο ανανεωμένη version του DX67 εντός λίγων μηνών... It’s time! Stay tuned...
#DX67 #unstoppable #thefutureismine #neverforgetwhoyouare"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου