Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Μανος Αρβανίτης : Ολοι μαζί ενωμένοι να αναγεννησουμε την Ομοσπονδία μας

 

Στη σελίδα στο FB karatenews μίλησε αποκλειστικά ο υποψήφιος πρόεδρος της ΕΛΟΚ .Αναλυτικά το δημοσίευμα αναφέρει :

"Αποκλειστική συνέντευξη και απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα μας έδωσε ο δικηγόρος και υποψήφιος πρόεδρος της ΕΛΟΚ  Μάνος Αρβανίτης , ο οποίος μας αναλύει το παρελθόν, το παρών και μας δείχνει το μέλλον της ομοσπονδίας μας.

Μάνο, πες μας πως επέλεξες να θέσεις υποψηφιότητα στις εκλογές της ομοσπονδίας καράτε?

Ήταν μια δύσκολη προσωπική επιλογή και έπειτα από αρκετή σκέψη αποφάσισα να ασχοληθώ με το άθλημα που πάντα αγαπούσα.

Πες μας δυο λόγια για σένα

Είμαι απόφοιτος από το Τμήμα επιστήμης φυσικής αγωγής και αθλητισμού. Μετέπειτα σπούδασα Νομική σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου και πλέον εκτός από το πρώτο μου μεταπτυχιακό βρίσκομαι και πάλι στη θέση του φοιτητή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Αθλητικού δικαίου. Όσον αφορά την εργασία μου είμαι δικηγόρος.

Πιστεύεις έχεις την πλειοψηφία για να εκλεγείς?

Δεν πιστεύω ότι έχω τίποτα. Πρέπει να το κερδίσω και θα το κερδίσω μόνο με έργα και όχι με λόγια

Ποιοι πιστεύεις θα σε στηρίξουν?

Κοιτάξτε, στο χώρο του καράτε βρίσκομαι από μικρό παιδάκι. Έφτασα σε ένα καλό αθλητικό σημείο, δεν επέλεξα όμως να ασχοληθώ επαγγελματικά διότι επικεντρώθηκα στις σπουδές μου. Η επιθυμία μου όμως ήταν πάντα να βρίσκομαι με τους συναθλητές μου και να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Λόγω σπουδών αλλά και συνθηκών δεν το πέτυχα όσο θα ήθελα και μου λείπει. Φανταστείτε ότι η μισή μου ζωή και παραπάνω ήταν στο σωματείο του Δασκάλου μου του Στέλιου Σκαρογιάννη.

Οπότε καταλαβαίνετε ότι με τα παιδιά που πριν 15 χρόνια παίζαμε μαζί, έχουν όλα είτε τους δικούς τους συλλόγους ή είναι ακόμα αθλητές, προπονητές ή διαιτητές και οι περισσότεροι με γνωρίζουν.

Πέρα όμως από το στενό κύκλο του τότε σωματείου μας, που τους θεωρώ όλους οικογένεια με έχουν στηρίξει και άλλοι άνθρωποι, οι οποίοι πιστεύω θα με στηρίξουν και σε αυτή μου την επιλογή.

Υπάρχουν και δάσκαλοι που δεν επιθυμούν εσένα για πρόεδρο στην Ομοσπονδία?

Φυσικά και θα υπάρχουν. Αλλά δεν θέλω να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση από το τέλος της. Θέλω να σας πω ότι στην ηλικία των 15 ετών τα σαββατοκύριακα έκανα κάποιες προπονήσεις με την εθνική ομάδα, όπου ήταν οι κατηγορίες των παίδων των εφήβων και των νέων αν θυμάμαι καλά. Τότε πηγαίναμε στις σχολές και άλλων δασκάλων. Μερικοί από αυτούς είναι τώρα η λεγόμενη αντιπολίτευση στο καράτε, αλλά εμένα αυτοί οι δάσκαλοι μου έδωσαν κάποιες συμβουλές, οι οποίες διαμόρφωσαν εκτός από την αθλητική μου δεξιότητα και τον χαρακτήρα μου. Συνεπώς εγώ για αυτούς τους ανθρώπους ακόμη και να δεν με τιμήσουν με την ψήφο τους θα πρέπει να τους τιμήσω με όποιο τρόπο μου δοθεί.

Τι έχεις να πεις για τυχόν αθλητές που βρίσκονται απέναντί σου?

Όπως σας ανέφερα για τους δασκάλους, έτσι και οι αθλητές που μπορεί να μην με ψηφίσουν, είναι αυτοί που έχουμε προπονηθεί μαζί, δεν θα πω ότι έχουμε ρίξει τον ίδιο ιδρώτα, αλλά περάσαμε κάποιες ώρες και μέρες μαζί. Με άλλους ταξιδέψαμε για αγώνες στο εξωτερικό και είχαν την ίδια αγωνία για μένα όσο και εγώ για αυτούς. θα έχουν λοιπόν την στήριξή μου, τους θέλω όλους δίπλα μου, θέλω τις νέες ιδέες, θέλω τους πρωταθλητές σε καίριες θέσεις, δεν θέλω να λείπει κανείς από αυτούς που ακόμα συνεχίζουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε. Ποιος είμαι εγώ για να τους πω να μην είναι στην Ομοσπονδία?

Ναι αλλά από την θέση της δικαστικής επιτροπής που ήσασταν αντιπρόεδρος υπήρχαν αντιδράσεις.

Αυτή είναι μια διαφορετική θέση. Φυσικά και θα υπάρχουν αντιδράσεις αν τιμωρήσεις κάποιον. Πρέπει να είσαι δίκαιος, να μην κάνεις λάθη και να κρατάς τις ισορροπίες. Η Ομοσπονδία όμως έχει κανόνες και ότι ισχύει για τον έναν θα ισχύει και για τον άλλον.

Πιστεύεις ότι μπορείς να σταματήσεις την διαμάχη που επικρατεί?

Πιστεύω ότι αν και νέος στην ηλικία είμαι ο πιο κατάλληλος αυτή την στιγμή για αυτή την θέση. Αν εκλεγεί κάποιος άλλος ίσως οι διαμάχες να μην σταματήσουν ποτέ. Επίσης πιστεύω ότι τα δικαστήρια έδειξαν μετά βεβαιότητας το αδιέξοδο.

Ως δικηγόρος τυγχάνει να εκπροσωπώ και άλλες Ομοσπονδίες με παρόμοιες διαμάχες. Το αποτέλεσμα? Η να ενωθούν και να συμπορευτούν ή να συνεχίσουν την διαμάχη με μοναδικό χαμένο το άθλημα τους. Στην περίπτωση της ΕΛΟΚ, έναν ολόκληρο χρόνο τώρα παλεύουν στα δικαστήρια αντί να παλεύουν στα ταταμι για να εκδώσει ένας πρόεδρος ο οποίος δεν γνωρίζει ούτε την μισή ιστορία μια απόφαση. Μόνο που η όποια απόφαση δεν θα σώσει το άθλημά μας. Αυτά πρέπει να σταματήσουν, πρέπει όλοι μαζί ενωμένοι να αναγεννήσουμε την Ομοσπονδία μας.

Πιστεύεις ότι έχει δυνατότητες η Ομοσπονδία να πάει μπροστά?

Θα σας πω. Αν ρωτήσετε ένα παιδάκι στην γειτονιά τι άθλημα κάνει (αν είναι των μαχητικών αθλημάτων) θα σας πει καράτε, ακόμη και αν κάνει παγκράτιο η ζιουζιτσου, διότι το brandname του καράτε είναι πολύ δυνατό και αυτό θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε

Το πλάνο σας?

Αυτό δεν μπορεί να αναλυθεί με δυο λέξεις. Την Δευτέρα θα ανακοινώσουμε όλο το σχέδιο σε όλους τους τομείς όπως: σωματεία, αθλητές, διαιτησία, εθνική ομάδα προπονητές, κλπ θέματα της ομοσπονδίας για να το μελετήσουν όλοι

Πες μας μια ιδέα σου που δεν υπάρχει μέχρι σήμερα στην Ομοσπονδία

Κάτι που θα ήθελα να κάνω πράξη είναι η συχνή επαφή των αθλητών με αγώνες αλλά και η ανταπόδοση με κάποιο χρηματικό έπαθλο. Δηλαδή πρωτάθλημα με διάρκεια 6 μηνών όπου οι αθλητές θα παίρνουν πόντους για την νίκη τους και την συμμετοχή τους όπως πχτο πρωτάθλημα του ποδοσφαίρου, όπου όλες οι ομάδες αγωνίζονται αναμεταξύ τους. Οπότε οι αθλητές μας θα έχουν σχεδόν κάθε εβδομάδα αγώνες με διαφορετικούς αντιπάλους και ο νικητής-νικήτρια θα έχει να λαμβάνει από την Ομοσπονδία. Φυσικά αυτή είναι 1 ιδέα. Την Δευτέρα θα δείτε πολύ περισσότερα.

Ευχαριστούμε πολύ Μάνο

Καλή επιτυχία"

Διαβαστε τη συνέντευξη εδώ  

πηγη: https://www.facebook.com/Karatenews-108352680846027




2 σχόλια: