Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Πλαστράκη, Γιαννέλης, ΕΛΟΚ .Το ΑΠΕ -ΜΠΕ φιλοξενεί τις απόψεις τους, όπως και την τοποθέτηση-απάντηση της ΕΛΟΚ

Το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων επικοινώνησε με τους αθλητές και φιλοξενεί τις απόψεις τους, όπως και την τοποθέτηση-απάντηση της ΕΛΟΚ. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει:

"Πριν από λίγες εβδομάδες η Ελληνική Ομοσπονδία Καράτε ανακοίνωσε τα ονόματα των αθλητών που θα ταξιδέψουν στο Κοτζαέλι της Τουρκίας για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών, Γυναικών (4-7 Μαϊου). Στην αποστολή συμπεριλήφθηκαν όλοι οι πρωταθλητές  του πρόσφατου Πανελληνίου  που διεξήχθη στην Πετρούπολη. Ολοι, πλήν δύο! Η απουσία της Κατερίνας Πλαστράκη (νικήτριας στα -61κ. kumite) και του Μιχάλη Γιαννέλη («χρυσός» στα -75κ.) προκαλεί εύλογα ερωτηματικά.
Το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων επικοινώνησε με τους αθλητές και φιλοξενεί τις απόψεις τους, όπως και την τοποθέτηση-απάντηση της ΕΛΟΚ

- Το όνομά σου απουσιάζει από τις επιλογές της εθνικής ομάδας στο Ευρ. Πρωτάθλημα. Γιατί πιστεύεις ότι συνέβη αυτό;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΛΑΣΤΡΑΚΗ: «Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία αιτιολογία που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή εκτός αποστολής. Και συγκεκριμένα δεν υπάρχει καμία επίσημη αιτιολογία. Εγώ το έμαθα από την ανακοίνωση της ΕΛΟΚ στην επίσημη σελίδα της. Προσωπικά μέχρι και σημερα δεν έχω ενημερωθεί για ποιο λόγο είμαι εκτός αποστολής. Το ίδιο και ο  σύλλογος μου, παρότι επίσημα ζήτησε να μάθει την αιτιολογία του αποκλεισμού μου.
Το διάστημα αυτό υπάρχουν ανοιχτά μέτωπα στον χώρο του καρατε. Αυτό έχει ως συνέπεια εμμεσα να επηρεάζονται και αθλητές. Πολύ συχνά οι αθλητές ειμαστε τα εξιλαστηρια θύματα. Οι διαφωνίες μεταξύ συλλογών και ομοσπονδίων δεν αφορουν τους αθλητές που καθημερινά μοχθουν για να κατακτήσουν τα όνειρα τους. Εγώ είμαι και ήμουν πάντα αμετοχη και αποστασιοποιημενη από όλα αυτά, δεν με αφορούν, εγώ κοιτάω την προπόνηση μου και να γίνομαι όλο και καλύτερη σε κάθε αγώνα.  Δυστυχώς ομως εμεις οι αθλητες είμαστε πολύ εύκολος στόχος.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΗΣ: «Μετά από τρεις σοβαρούς τραυματισμούς που δεν επέτρεψαν την συμμετοχή μου σε δύο Πανευρωπαϊκά και ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για τα οποία είχα επιλέγει, με έκπληξη είδα να απουσιάζει το όνομα μου από την Εθνική Ομάδα και από το Πανευρωπαϊκό του. Έδωσα τρεις αγώνες για να βρεθώ στον τελικό με σκορ 4-1, 8-0 και 7-1 και η Τεχνική επιτροπή, παρότι ο Εθνικός Προπονητής εισηγήθηκε την συμμετοχή μου, δεν με συμπεριέλαβε στην Εθνική Ομάδα όπως διαπίστωσα από την επίσημη ανακοίνωση της ΕΛΟΚ. Ο σύλλογος μου και ο προπονητής μου, κ. Άρης Κραββαρίτης έχουν ζητήσει εγγράφως την έκθεση της τεχνικής επιτροπής αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει απάντηση. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι από λάθος δεν συμπεριλήφθηκα στην Εθνική ομάδα δεδομένων των Παγκόσμιων, Ευρωπαϊκών και των Βαλκανικών διακρίσεων που έχω στο ενεργητικό μου».

- Τι σημαίνει για εσένα και πως επηρεάζει την καριέρα σου το ενδεχόμενο να μην ταξιδέψεις στην Τουρκία;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΛΑΣΤΡΑΚΗ: «Επηρεάζει άμεσα τόσο την καριέρα μου όσο και την ψυχολογία μου αλλα και την οικογένειά μου. Οι γονείς μου στέκονται δίπλα μου σε αυτή την προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε το γεγονός ότι στην πρόθεση μου να ξεκινήσω πάλι την αγωνιστική μου  καριέρα στο χώρο του καρατε, μετά από 4 χρόνια αποχής λόγω σπουδων, ήταν οι πρώτοι που μου στάθηκαν και με στήριξαν οικονομικά πάρα τη δυσκολη οικονομική κατασταση που βιωνει ολη χωρα λόγω της κρίσης. Προπονηση και δουλεια δεν πάνε μαζί όταν θέλεις να φτάσεις τόσο ψηλά, πρέπει να αφοσιωθεις ολοκληρωτικά. Αυτό έκανα κ εγώ με την βοήθεια της οικογένειας μου. Παράτησα την δουλειά μου κ δίνω τα πάντα για να κατακτήσω τα όνειρα μου!
Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ήταν ο βασικός μου  στοχος αυτήν την χρόνια καθώς η προετοιμασία μου χτίστηκε γύρω απο αυτο. Το να βλέπεις ότι είσαι εκτός αποστολής λίγες μέρες πριν το πρωτάθλημα φυσικά και είναι πολύ ψυχοφθορο και έχει επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία μου, πράγμα που θα συνέβαινε σε κάθε αθλητή.
Οπως ηδη σας ανεφερα  η διάκριση μου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ήταν το πιο βασικό για φετος. Στην προσπάθεια μου αυτή πρόθυμοι βρέθηκαν κάποιοι ανθρωποι γύρω από τον επιχειρηματίκο χώρο  οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να με στηρίξουν οικονομικά, σε  αυτήν μου την προσπάθεια, όταν όμως ξαφνικά είμαι εκτός αποστολής όπως καταλαβαίνετε, εκτίθεμαι απέναντί τους και χάνω την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου»

ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΗΣ: «Ενδεχόμενη μη συμμετοχή μου στο Πανευρωπαϊκό  της Τουρκίας το 2017 θα με κάνει να νιώσω απογοήτευση για τους κόπους και τις θυσίες της φετινής χρονιάς καθώς και για τους ανθρώπους που παρα τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες της χώρας  μας στάθηκαν αρωγοί  στηρίζωντας οικονομικά την προσπάθεια μου έτσι ώστε να είμαι σε θέση να  κυνηγήσω τα όνειρα μου.
Η καριέρα μου όμως στο καράτε φυσικά και δεν θα σταματήσει λόγω της πιθανής απουσίας από το φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Συνεχίζω τις προπονήσεις και την  προετοιμασία μου για τους επερχόμενους αγώνες και στόχους μου. Μία  άστοχη απόφαση κάποιων ανθρώπων δεν αποτελεί τροχοπέδη για το μέλλον ενός αθλητή. Έχω την πλήρη στήριξη του Συλλόγου μου, του Δασκάλου μου και της οικογένειας μου. Τα όνειρα μου, οι αξίες και το ήθος μου είναι αδιαπραγμάτευτα».


ΕΛΟΚ: «Τεκμηριωμένη η εισήγηση. Ανοιχτές οι πόρτες»

Σε επικοινωνία του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Ελληνική Ομοσπονδία Καράτε υπογραμμίζει ότι στην περίπτωση των δύο αθλητών, έγινε δεκτή η εισήγηση της τεχνικής επιτροπής. Πρόκειται για Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με ένα μέρος των εξόδων να καλύπτεται από την ΕΛΟΚ.
«Τα κριτήρια ήταν αξιοκρατικά για όλους τους αθλητές. Η εισήγηση ήταν τεκμηριωμένη σε τεχνικό επίπεδο και με βάση τις διακρίσεις που θα μπορούσαν να φέρουν οι αθλήτές. Δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός που να καθιστά υποχρεωτική τη συμμετοχή όλων των πρωταθλητών. Οι προπονητές μάλιστα είπαν χαρακτηριστικά ότι παρακολουθούν στενά τους αθλητές που μετέχουν στα κορυφαία τουρνουά Κ1 και η πόρτα παραμένει ανοιχτή» είναι η επίσημη θέση της ΕΛΟΚ όπως μεταφέρθηκε από κορυφαίο παράγοντα. Παράλληλα, όσον αφορά τις διαφωνίες μεταξύ συλλόγων και ομοσπονδίας, η απάντηση ήταν κατηγορηματική: «Αν αποφασίζαμε με αυτά τα κριτήρια, τότε θα είχε αποκλειστεί απο το Ευρωπαϊκό και ο Τζάνος, που ανήκει στον ίδιο σύλλογο με τον Γιαννέλη. Οι επιλογές είναι καθαρά  αγωνιστικές, θεωρούμε ότι στην Τουρκία θα πάνε οι καλύτεροι και επιθυμούμε να τονίσουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι οι αποστολές σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα δεν είναι εκδρομές ή ταξίδια αναψυχής. Εκπροσωπείται η Ελλάδα και επιθυμούμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Αρνητική εντύπωση προκάλεσε ωστόσο, το γεγονός ότι στο ομαδικό έχει επιλεγεί ένας άλλος αθλητής στην κατηγορία των -75κ. ο οποίος δεν ήταν καν στους πρώτους πέντε του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Η απάντηση της ΕΛΟΚ: «Πρόκειται για νέο παιδί που ταξιδεύει στην Τουρκία για την εμπειρία και ως συνδετικός κρίκος της παλιάς και της νέας γενιάς. Στο ομαδικό δεν αγωνίζονται όλοι και ο συγκεκριμένος είναι αναπληρωματικός»."
πηγη:ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου