Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Έλενα Χατζηλιάδου:... Να τα κρεμάω στον τοίχο μου και να τα χαίρομαι!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ελενα χατζηλιαδουH Έλενα Χατζηλιάδου στον προσωπικό της λογαρισμό στο FB αναφέρει:

"Έλαβε μέρος η τελετή βράβευσης των καλύτερων αθλητών που κατάφεραν μεγάλες επιτυχίες το 2016 με χορήγηση υποτροφίας για την Ολυμπιακή τους προετοιμασία από το Ίδρυμα Λεβέντη στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Επιτροπής.
Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές!!
Εμένα πάλι ,όπως πάντα, με έχει ξεχασμένη η χώρα μου.
Τι και αν κατέκτησα 5η θέση στο περσινό ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τι και αν βγήκα 2η στον Κόσμο και απο τις μοναδικές αθλήτριες της Ελλάδας με ασημένιο παγκόσμιο μετάλλιο γυναικών το 2016.
Να τα κρεμάω στον τοίχο μου και να τα χαίρομαι!!!
Επίσης να φεύγω μακριά από την οικογένεια μου , να μεταναστεύω σε ξένη χώρα μόνη μου και να δουλεύω σαν το χαζό για να ξεπληρώνω όλα τα έξοδα των προηγούμενων πρωταθλημάτων μου αλλά και για την συμμετοχή μου και την κάλυψη των εξόδων μου στα επερχόμενα πρωταθλήματα.
Παρόλα αυτά να μην βραβεύομαι ούτε καν τιμητικά, να μην βρίσκομαι καν προσκεκλημένη σε τέτοιου είδους βραβεύσεις και απονομές υποτροφιών για την Ολυμπιακή προετοιμασία των αθλητών.
Από τις πιο μεγάλες ελπίδες της χώρας μας για πρόκριση στην Ολυμπιάδα αφού βρίσκομαι στην 4η θέση της Παγκόσμιας κατάταξης στην κατηγορία του αθλήματος μου έχοντας κατακτήσει (εκτός άλλων μεγάλων επιτυχιών ) 2 παγκόσμια μετάλλια γυναικών στα 23 μου χρόνια.
Παρόλα αυτά καμία υποτροφία για μένα...
👍
Μην ανησυχείτε για μένα... έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια...το θέμα είναι να μην φτάναμε σε αυτό το σημείο !!
Ντροπή !!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου