Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ντόρα Κολινάκη: Δεν πειράζει όμως. Η ζωή συνεχίζεται👍

Δηλώσεις της Ντόρας Κολινάκη στο λογαριασμό της στο instagram "Με γνωρίζετε ως αθλήτρια. Μια αθλήτρια που συμμετέχω σε αγώνες 10 ολόκληρα χρόνια. Είμαι μεταλλιούχος στη Κατηγορία Ατομικού ΚΑΤΑ Γυναικών και μέλος της Εθνικής Ομάδας απο το 2007. Είμαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω ότι για πρώτη φορά δεν θα συμμετέχω στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε Ανδρών-Γυναικών όχι ακριβώς από επιλογή αλλά επειδή είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω κάποια σοβαρά θέματα που έχουν δημιουργηθεί!

Θέλω να πω με δύο λόγια πως νιώθω ευλογημένη και πάρα πολύ χαρούμενη που τόσα χρόνια κάνω αυτό που αγαπάω και που κατάφερα με υπομονή και επιμονή μετά απο 9 χρόνια προσπάθειας να στεφθώ Χρυσή Πρωταθλήτρια Ελλάδος στα ΚΑΤΑ γυναικών για το 2017.
Η Νίκη μου αυτή πλημμύρισε στη καρδιά μου απερίγραπτα συναισθήματα διότι δικαιώνει τα χρόνια που πάλευα για τη πραγματοποίηση του στόχου μου και τα κατάφερα! Αυτό είναι το μυστικό κ αυτή τη συμβουλή δίνω πάντα. Να μην τα παρατάτε ποτέ όσο δύσκολες κι αν είναι οι συνθήκες που δουλεύεις είτε πρακτικά είτε ψυχικά! Έμαθα στη ζωή μου πως οι κόποι αργά ή γρήγορα ανταμείβονται και πως τίποτα δεν είναι τυχαίο κ τίποτα δεν σου χαρίζεται αν πραγματικά δεν το διεκδικήσεις!

Φυσικά, δεν θα ξεχάσω ποτέ πως το μεγαλύτερο όνειρο μου το έζησα με τις αδερφές μου Μαργαρίτα Κολινάκη και Αλεξάνδρα Παππά. Δουλεύουμε το ομαδικό μας από το 2009 κ καταφέραμε να κατακτήσουμε με τη δεύτερη συμμετοχή μας σε Ευρωπαϊκό ΓΥΝΑΙΚΩΝ τη 5η θέση κ αυτό είναι ανεκτίμητης αξίας.

Σε  αυτό το σημείο λοιπόν θέλω να εκφράσω ενα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στην ΕΛΟΚ που πίστεψε σε εμας, που μας εμπιστεύονταν όλα αυτά τα χρόνια και που μας έδινε την ευκαιρία να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για τη χώρα μας, δίνοντας τη ψυχη μας με περίσσια υπερηφάνεια για να μπορέσουμε να φτάσουμε την γαλανόλευκη τιμημένη σημαία μας όσο πιο ψηλά μπορούμε και πιστέψτε με αυτό θα συνεχιζόταν αν κάποιοι δεν έμπαιναν εμπόδιο στα όνειρά μας!

Τέλος, θέλω να πώ καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές που θα διαγωνιστούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε Ανδρών-Γυναικών και εύχομαι ο,τι καλύτερο στη Νέα Γενιά που τώρα ξεκινάει αληθινά να μάχεται... Με εκτίμηση,
Ντόρα Κολινάκη "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου