Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Πανελλήνιος πρωταθλητής o Γιώργος Καραλής

Image may contain: 3 people, people smiling, people standing"Πανελλήνιος πρωταθλητής καράτε ανδρών 2018 στα -60 κιλά.Παίζοντας 4 αγώνες συνολικά με σκορ 2-0,1-0,5-0 και τελικό 0-0(3-2 κρίση) ίσως η καλύτερη απόδοση που έχω πιάσει στην καριέρα μου και νιώθω πραγματικά δικαιωμένος για τους κόπους και τις θυσίες μου.Με 2 στα 2 πανελλήνια χρυσά (u21 και ανδρών) μπορώ να πω ότι η σεζόν ξεκίνησε και συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο.Ένα μετάλλιο αφιερωμένο σε έναν άνθρωπο που του χρωστάω τα πάντα,που όσα ευχαριστώ και να του πω δεν είναι ποτέ αρκετά, Dionisis Xenos δικό σου αδερφέ.Είσαι το κίνητρο,η έμπνευση και το είδωλο μου και ελπίζω να σε έκανα λίγο χαρούμενο σήμερα από την νίκη που σου στέρησαν.Ένα ακόμα τεράστιο ευχαριστώ στους δασκάλους μου Nektarios Xenos Mariza Soumbasaki δύο υπέροχοι άνθρωποι που δίνουν την ζωή τους για να μας κάνουν πρωταθλητές και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το καταφέρνουν με τον καλύτερο τρόπο.Και για αυτούς που πριν λίγο καιρό έλεγαν ότι έκανα λάθος αθλητικές επιλογές,λάθος σύλλογο κτλ απλά συνεχίζω να τους διαψεύδω αφήνοντας τις επιτυχίες μου να ''μιλάνε'' αντί για εμένα😁 Hard work always pays off??
#karate #Mister60 #DX67 #brothers #national_champion #passion #Road_to_Serbia #Road_to_European_Championship #road_to_success #whateverittakes #odysseasteam
#dont_stop_until_you_are_proud"δηλωση του Γιωργου Καραλή στο FB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου