Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Χάλκινο ο Βαγγέλης Σερεμετάκης στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Kudo


Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and indoor
Image may contain: one or more people, people standing and basketball courtΧάλκινο μετάλλιο για τον Βαγγέλη Σερεμετάκη στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Kudo που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία και δηλώνει:
"#3rd_world_Champions
Μετά από λίγα λεπτά αφού κατακτήσαμε την Τρίτη θέση...!Σε ξεχωριστά σώματα αλλά η ψυχή και το μυαλό ήταν μαζί..εκει είναι η μέγιστη συνεργασία προπονητή και μαθητή, όπως και ότι υπάρχει ένα πολύ καλό δέσιμο.. ένας κοινός στόχος! Μαζί το καταφέραμε αυτό δάσκαλε!! Vasilis Triantafillos σε ευχαριστώ πολύ!! OSS
Αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στην χώρα μας και την οικογένεια μου!!!
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα έκλεισε με μια μεγάλη επιτυχία καθώς μαζί με τον δάσκαλο μου Vasilis Triantafillos τιμήσαμε την χώρα μας φθάνοντας την στις κορυφαίες χώρες στον κόσμο!!! Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλους την οικογένεια μου Κυριακος Σερεμετακης Μαιρη Σοφρα-Σερεμετακη Μιχαλης Σερεμετακης για την στήριξη τους για όλων αυτόν τον καιρό στην προετοιμασία μου και που πίστευαν και συνεχίζουν να πιστεύουν σε εμένα!!Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Κο George Yerolimposγια την εμπιστοσύνη του σε εμένα!!
Τον δάσκαλο μου που με ακολούθησε μέχρι την Ιαπωνία πίστεψε σε εμένα και καθοδήγησε με τον καλύτερο τρόπο να μπω στην 3αδα!!Επίσης θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον γυμναστή μου Fotis Stefanis για την καλύτερη προετοιμασία που μπορούσα να κάνω!! Και τέλος ευχαριστώ πάρα πολύ την οικογένεια του ΔΙΑΛΛΟΥ που με έχει αγκαλιάσει τόσο σφιχτά και που δείχνει συνεχώς ότι είναι εκεί για εμένα και για αυτόν τον λόγο ένα μέρος της νίκης μου το αφιερώνω σε αυτούς!!
Τα καλύτερα έρχονται...! #3rd_world_Champion"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου