Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Παρις Κλεβαρ:Ικανοποιημένος από την απόδοση μου, συνεχίζω..δουλεύω πιο σκληρά

Σε ανάρτηση του δηλώνει:
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΡΑΤΕ-ΑΥΣΤΡΙΑ 2016
Με την λήξη των αγώνων μου (11ος στην κατάταξη-74 αθλητές στην κατηγορία των kata),θέλω να ευχαριστήσω:
-Την οικογένειά μου που με στηρίζει συνεχώς και πάντα είναι στο πλευρό μου!!!
-Τον δάσκαλο μου Nikos Panetsidis για όλες τις γνώσεις και την προετοιμασία που κάνουμε μαζί και συνεχίζουμε αδιάκοπα!!!
-Το Αθλητικο Πολιτιστικό Επιμορφωτικό Σωματείο Αλμωπιας Ο Υπερίων και όλη την όμορφη παρέα που ιδρώνουμε μαζί στο gym!!
Τέλος,Θέλω να συγχαρώ όλους τους συναθλητές μου στην Εθνική ομάδα όπως επίσης και την Έλενα Χατζηλιάδου για την κατάκτηση του αργύρου μεταλλίου!
Ικανοποιημένος από την απόδοση μου, συνεχίζω..δουλεύω πιο σκληρά!!!....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου