Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Νίκος Κοσμάς:Δικαιολογίες δεν υπάρχουν,τις αφήνουμε για τους αδύναμους...

O Νίκος Κοσμάς σε ανάρτηση του αναφέρει:
"Η νίκη είναι νίκη και η ήττα είναι ήττα.
Δικαιολογίες δεν υπάρχουν,τις αφήνουμε για τους αδύναμους...
Σίγουρα αυτήν την φορά μπορεί να μην πήγαν όπως θα θέλαμε τα πράγματα και όπως είπε και ο εθνικός μου προπονητής Stelios Skarogiannis και τον ευχαριστώ για όλη την στήριξη και δημόσια,πως δεν μου πέφτει τόσο μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την συγκεκριμένη ήττα,εγώ θα προτιμήσω να το πάρω όλο πάνω μου,γιατί έτσι έχω μάθει να κάνω.
Ευχαριστώ πολύ όλους για την στήριξη και ιδιαίτερα τους προπονητές μου Nektarios Xenos και Μαρίζα Σουμπασάκη . Όπως επίσης τον χορηγό μου @Vinyl Art Clothing.
Αναμένω για την συνέχεια πιο διψασμένος από ποτέ...τα υπόλοιπα στο τατάμι!
Επίσης Συγχαρητήρια στην @elena_chatziliadou για την τεράστια επιτυχία της. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις φίλους και συναθλητές που μεγαλώνεις μαζί στις εθνικές ομάδες να πετυχαίνουν τον στόχο τους. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου