Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Νίκος Γιδάκος : Δικαίωσα 2 ανθρώπους πού πραγματικά είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια.


Ο Νίκος Γιδάκος ανέρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό:
"Gidakos Nikos with Σωκράτης Αργυρόπουλος and 12 others at Spartan Warriors Gym G.gidakos.

1η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανδρών -67 κιλά. 24 χρόνια στον χώρο του καράτε έχω αγωνιστεί με πάθος τρελά και αγάπη γιαυτό το άθλημα που με εκφράζει,και πάντα δίνω τον καλύτερο εαυτό εντός και εκτός ταταμι. Ευχαριστώ όλους εσάς για την αγάπη σας, και την δύναμη που μου δίνετε να συνεχίζω να εκ πληρώνω τούς στόχους μου! Είμαι ευχαριστημενος από την προετοιμασία μου και δικαίωσα 2 ανθρώπους πού πραγματικά είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια. Τον δάσκαλο (πατέρα) μου Gidakos George πού με έκανε ότι είμαι σήμερα, και δεύτερον τόν sensei Keyvan Ghazi που είναι δεύτερος πατέρας μου και με συμβουλεύει πάντα το σωστό. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομαδαρα μου Spartan Warriors για τα αποτελέσματα που έφεραν και τούς εύχομαι να συνεχίσουν την σκληρή δουλειά για περισσότερες επιτυχίες. τους χορηγούς μου Βαγγελης Τσαρπαλας(κομμωτήριο ευαγγελος ) ,Γιάννης Κιρμανιδης (Ποδηλάτες No name ) , Σωκράτης Αργυρόπουλος (Bodybuilding Club) Andreas Konstantoudakis(nutrition support ) Thodoris Haritidis(Sportsphysiomed ) Panagiotis Aktypis και τέλος θέλω να ευχηθώ
Περαστικά σε έναν μαχητή που σέβομαι αφάνταστα τόν Dimitris Triantafyllis, που έχει τιμήσει με το παραπάνω το εθνόσημο μας!
Τώρα ξεκουράζομαι για λίγο και επιστρέφω ποιο έτοιμος για το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών στην Γαλλία τον Μάιο.
Τα πάντα για εσάς!!!"


πηγη:FB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου