Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Σπύρος Μαργαριτόπουλος Πρωταθλητής KUMITE ΑΝΔΡΩΝ +84KGR

Ο Σπύρος Μαραγαριτόπουλος από τον προσωπικό του λογαριασμό δηλώνει:

"Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε Ανδρών- Γυναικών 2016. Από μεριάς μου θέλω να ευχαριστήσω καταρχάς όλους τους φίλους και μαθητές του The Brotherhood MFT για την στήριξη και κερκίδα που μας κάνανε. Είστε όλοι οικογένεια μου και σας αγαπώ πολύ. Σημαίνει πολλά για μένα στα 32 μου και μετά από τόσα χρόνια που αγωνίζομαι να έχω όλους εσας ως κινητήρια δύναμη και να με κάνετε να θέλω να συνεχίζω.
 Πολλά συγχαρητήρια στους αθλητές μας Konstantinos Chronopoulos & Alex Mavropoulos για τα πρώτα τους μετάλλια αργυρό και χάλκινο αντίστοιχα σε επίσημο πρωτάθλημα Ανδρών αλλά και στον Nikos Drivas για το χάλκινο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.



 Συγχαρητήρια αξίζουν και στους υπόλοιπους αθλητές μας που αγωνίστηκαν (Αντώνη, Δημήτρη, Νικόλα, Μυρτώ, Κωνσταντίνο & Γιάννη) για τις νίκες και την συμμετοχή τους.
Εγώ προσωπικά για την κατάκτηση της 1ης θέσης ευχαριστώ πολύ τον αδελφό μου Dimitris Margaritopoulos για την βοήθεια του αλλά και χίλια ευχαριστώ στο φίλο και παλιό μου συναθλητή Kostas Pappas που όχι μόνο σε μένα αλλά και στα περισσότερα παιδιά της ομάδος μας βοήθησε με το παραπάνω κατά τη διάρκεια των αγώνων, όπως επίσης και τον Periklis Kanellis.
Tέλος ευχαριστώ και πάλι τους γονείς μου που είναι δίπλα μου αλλά και τη γυναίκα μου που συνεχίζει να με ανέχεται tongue emoticon Δε μπορώ να παραλείψω τους νέους χορηγούς της ομάδος μας Seker Cleaners, Captains Bakery & Like Sense Perfumes αλλά και τους προσωπικούς μου χορηγούς Captains Spices & Tokaido Greece. Συνεχίζουμε με υψηλότερους στόχους σε διεθνείς διοργανώσεις"

πηγη:FB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου